A Growww Digital lett az egyik első hazai ügynökség, melyen keresztül Magyarországon, valamint a kelet- és közép-európai régió további országaiban hirdetéseket lehet hirdetni a TikTok felületén – tudatta Mezei Alexandra, a TikTok hazai partnere, a Growww Digital közösségimédia- és márkakommunikációs vezetője.

A TikTok hosszú ideje uralja a mobiltelefon applikáció letöltési listákat. Népszerűsége robbanásszerűen nő a felhasználók körében. Felhasználói a fiatalok közül kerülnek ki. A platform a 25–35 év közötti korcsoportban terjed a legjobban, ők teszik ki az új felhasználók zömét. A TikTok hirdetési főleg országos márkaépítési célok támogatására alkalmasak, mivel földrajzilag még nem lehet precízen célozni.
A Growww Digital mostanáig Facebook, Instagram, YouTube és LinkedIn megjelenésekkel segítette a márkákat, ez egészült ki a TikTok-os hirdetései lehetőségekkel.
A TikTok októberben kezdte el bevezetni a márkák számára a hirdetési lehetőséget. Közép- és Kelet-Európában Lengyelország, Csehország és Románia mellett csak Magyarországon érhető el a vállalkozásoknak – mondta el Magda Wynne, a TikTok közép- és kelet-európai vezetője.
További hírek találhatók a Media1-en!