fbpx

márkák

Live streaming teleshop - élő online vásárlási ajánlat

Az európaiak 70 százaléka nyitott a Teleshop 2.0-ra

Kínában és Délkelet-Ázsia több országában már nagyon népszerű, és egy friss kutatás adatai szerint a világ számos más országában is népszerűvé válhat a Teleshop új, 2.0-ás online formája. Az élőben közvetített online vásárlási események által a márkák közvetlen kapcsolatba kerülhetnek a vevőkkel.

média, sajtó, tömegtájékoztatás, újságírók, újságírás

Media1 Podcast: Milyen a média megítélése Magyarországon, valamint a világ többi országában, és melyek a leghitelesebbnek tartott médiamárkák?

Bognár Éva, a CEU Demokrácia Intézetének Média-, Adat​- és Társadalomkutató Központjának kutatója volt a Media1 podcast- és rádióműsorának legutóbbi vendége, hogy átbeszéljük a Reuters Institute nemrég elkészült Digital News Report kutatásának eredményeit, amelyből sok érdekesség kiderült a hazai és a külföldi médiatrendekről, médiahasználati szokásokról és az egyes médiamárkák megítéléséről.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások