
Mészáros Lőrinc plakátcége 4,4 milliárd forint nyereséget termelt 2021-ben
Maradt a cég a közterületi reklámpiac egyik legnagyobb szereplője.
Maradt a cég a közterületi reklámpiac egyik legnagyobb szereplője.
A lap szerint kevesebbet fizet a Mészáros Lőrinc-féle Publimont Kaposvárnak, mint amikor még Simicska Lajos tulajdonában volt a hirdetőcég.
A HVG fontosnak tartja, hogy ne csak tudósítson az orosz-ukrán háborúról, hanem segítse is az azt elszenvedőket, ezért a kiadó több millió forint értékű hirdetési felületet biztosít a humanitárius krízisben segítő civileknek.
Néhány fővárosi kerület után a Publimont sorra veszi át a vidéki buszmegállókat azok hirdetési felületeivel együtt. A cég cserébe a várók felújítását vállalja, ám egyes számítások szerint az erre fordított összeget másfél év alatt kigazdálkodja, ezt követően pedig tiszta nyereségre tehet szert.
Így továbbra is egy Garancsi Istvánhoz és Mészáros Lőrinchez köthető cég marad helyzetben.
Az együttműködés számos európai országra kiterjed, de Magyarországra nem.
A Growww Digital mellett ezentúl a Special Effects Media is értékesíti a TikTok magyarországi hirdetési felületeit.
Az eddig soha nem közösködő három vezető nemzetközi hírcsatorna összesen ötvenmillió dollár értékben ajánlott fel tévés és online hirdetési felületet a WHO-nak, hogy létfontosságú közegészségügyi információkat tudjanak széles körben terjeszteni.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.