fbpx
Emberek sétálnak az Apple logó előtt

Az Apple lett a világ legértékesebb márkája az Interbrand globális rangsorában

Korábban a Forbes 100-as toplistáján is első helyen végzett a márka. A top10-et technológiai vállalatok uralják, de találunk benne autóipari céget, illetve médiavállalatot is.

Az Apple első helyezéséhez nagy mértékben hozzájárul minden idők egyik legkedveltebb telefonja, az iPhone.

Az amerikai gyártó még ebben az évben elérheti az „1 milliárd aktív iPhone” mérföldkövet, tekintve, hogy  megérkezett a legújabb modell, az iPhone 12, és a felhasználók annyit rendeltek belőle, hogy az Apple-nek növelnie kell a megrendeléseit beszállítói felé. Ugyanakkor az alapító, Neil Cybart azt is hozzátette, hogy a 2 milliárd Apple felhasználót számításai szerint az Apple Watch fogja megszerezni a cégnek – írja az Above Avalon nyomán a hvg.hu.

Az Interbrand felméréséből az is kiderül, hogy a márka idén 38 százalékkal növelte értékét.

Az első tíz helyen egyébként az Apple után az Amazon, a Microsoft, a Google, a Samsung, a Coca-Cola, a Toyota, a Mercedes-Benz, a McDonald’s, és végül a Disney végzett.

A legnagyobb növekedést az Amazon produkálta hatvan százalékos emelkedéssel.

Borító: Emberek sétálnak az Apple logója előtt.  Fotó: Zhiyue Xu / Unsplash
Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások