Az Apple első helyezéséhez nagy mértékben hozzájárul minden idők egyik legkedveltebb telefonja, az iPhone.
Az amerikai gyártó még ebben az évben elérheti az „1 milliárd aktív iPhone” mérföldkövet, tekintve, hogy megérkezett a legújabb modell, az iPhone 12, és a felhasználók annyit rendeltek belőle, hogy az Apple-nek növelnie kell a megrendeléseit beszállítói felé. Ugyanakkor az alapító, Neil Cybart azt is hozzátette, hogy a 2 milliárd Apple felhasználót számításai szerint az Apple Watch fogja megszerezni a cégnek – írja az Above Avalon nyomán a hvg.hu.
Az Interbrand felméréséből az is kiderül, hogy a márka idén 38 százalékkal növelte értékét.
Az első tíz helyen egyébként az Apple után az Amazon, a Microsoft, a Google, a Samsung, a Coca-Cola, a Toyota, a Mercedes-Benz, a McDonald’s, és végül a Disney végzett.
A legnagyobb növekedést az Amazon produkálta hatvan százalékos emelkedéssel.