fbpx

samsung

A 0627.hu videós tartalmai.

Kormánypárti médiumokat indítanak a Göd városától elvett Samsung-adóbevételekből

Még 2020-ban nyilvánította különleges gazdasági övezetté a gödi Samsung-SDI gyárat körülvevő területet a kormány, így a cégtől származó adóbevételek nem a település ellenzéki önkormányzatához, hanem a fideszes többségű Pest Megye Önkormányzatához kerülnek. A megyei önkormányzathoz csoportosított pénz azután kormánypropagandára fordított.

netflix

Gondban a médiaipar és a távközlési szektor a koronavírus miatt, még a Netflix sem úgy nőtt, ahogy azt várták, de hasít a technológiai ipar

Vegyes képet mutatnak a telekommunikációs, média- és technológiai cégek november elején vizsgált pénzügyi eredményei és tőzsdei értékelései. A technológiai cégek értéke folyamatosan nő, miközben a telekommunikációs és médiaipari szektorban még mindig nem látszik a fény az alagút végén – áll a Deloitte elemzésében, mely szerint a telekommunikációs és médiaipari szektorban még mindig nem látszik a fény az alagút végén, de a kilátásokat nagyban befolyásolják a COVID-19 elleni hatásos oltóanyagokról szóló hírek.

Apple

Megint az Apple végzett a Forbes 100-as toplistája élén

Tavalyhoz hasonlóan idén is az Apple vezeti a Forbes legértékesebb világmárkáit rangsoroló 100-as listáját. A nagy nyertese az elmúlt évnek a Netflix, ennek a márkaértéke nőtt a legnagyobbat, míg a Facebook a nagy vesztes.

Az Upday hírapplikáció nyitóképernyője a Media1 egyik vezető hírével

Magyarországon is megjelent az UPDAY, a Media1 elsők között csatlakozott az új mobilos hírszolgáltatáshoz

Immáron 34 európai országban, köztük Magyarországon, magyar nyelven is elérhető a Samsung és az Axel Springer Upday nevű közös hírapplikációja. A hírapplikáció magyarországi megjelenése különösen hasznos lehet a koronavírus-világjárvány idején, az ugyanis a rendkívüli hírekről képes push üzenetekben diszkréten értesíteni a felhasználót.

google

Újra a Google lett a legerősebb márka Magyarországon

Érdekes, hogy a VMLY&R 2019-es országos kutatásában, amely képet ad arról, hogyan látják a márkákat a magyar fogyasztók, csak egyetlen hazai brand végzett a top10-ben, de a top50-ben is alig van magyar márka.

Hajós András

Hajós András folytatja: jön a Dalfutár 3. évada

Hajós András saját gyártású YouTube-os sorozatának nyolc részesre tervezett új évada több újdonsággal is érkezik: többek között a műsor szereplői írják a 2020-as Sziget Himnuszt. Felkerült a harmadik évad előzetese a YouTube-ra.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások