WHO Viber chatbot koronavírus

Koronavírus: Az Egészségügyi Világszervezet és a Viber közös chatrobotja segít kiszűrni a COVID-19-ről szóló valótlan információkat

A WHO és a Viber interaktív, többnyelvű chatbottal veszi fel a küzdelmet a koronavírusról szóló téves információkkal szemben. Ezenkívül speciális matricacsomaggal is segítik a frontvonalban lévők erőfeszítéseit.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Az Egészségügyi Világszervezet (WHO) és a Rakuten Viber a mai napon jelentette be legújabb partnerségét: a COVID-19-ről szóló téves információk, álhírek leküzdésére egy világszerte elérhető, interaktív, többnyelvű chatbotot hoztak létre.

A chat jelenleg angol, orosz és arab nyelven nyújt segítséget azoknak, akik pontos és hiteles információkat keresnek, illetve választ ad a koronavírus pandémiával kapcsolatos leggyakrabban feltett kérdésekre és a legfrissebb híreket szolgáltatja, de hamarosan több mint 20 nyelven válik elérhetővé.

Egyéb információkkal is segíti a védekezést a felület

A „Legfrissebb hírek” menüpont valós időben, közvetlenül a WHO honlapjával megegyezően frissül, így a legújabb információk egyenesen az applikációba kerülnek. A további fő menüpontok a következők: „Védd magad”, „Maszk használata”, „Utazási ajánlatok” és egy interaktív „Mítoszok” kvíz a vírusról való ismeretek próbára tételére. Az „Adakozz most” gomb arra ösztönzi a felhasználókat, hogy támogassák a WHO világjárvány elleni küzdelmét a COVID-19 Szolidaritási Felelősségi Alap számára felajánlott adományokkal.

„A WHO célja, hogy minél több embert érjen el megbízható egészségügyi információkkal az innovatív, digitális technológián keresztül. Az információ hatalom és életmentő lehet a világjárvány idején” – mondta dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus, az Egészségügyi Világszervezet főigazgatója.

Djamel Agaoua, a Rakuten Viber vezérigazgatója hozzátette:

„Segítünk az embereknek a kapcsolattartásban, miközben segítséget nyújtunk a helyi és globális kormányzatoknak és az egész világon működő egészségügyi szervezeteknek, azáltal, hogy felvesszük a küzdelmet a téves információkkal és valós híreket közlünk. A Rakuten Viber és a WHO együttműködnek annak érdekében, hogy az egyének és a közösségek tájékozottak és egészségesek maradjanak ebben a kihívásokkal teli időszakban. Használd a chatbotot és oszd meg, hogy támogasd és megvédd hozzátartozóid – ez a digitális biztonság.”

Matricacsomaggal is segítenek

A chatbot ingyenes és világszerte már 1,1 milliárd Viber felhasználó számára elérhető. A Viber emellett egy speciálisan kialakított matricacsomagot is elindít, amely kiegészíti és támogatja a harcvonalban lévő egészségügyi dolgozók erőfeszítéseit a vírussal szemben, valamint motivációs és pozitív üzeneteket terjeszt világszerte a karantén ideje alatt. Azok, akik letöltik a csomagot a Viber matrica-áruházából, azonnali hozzáférést kapnak a chatbothoz.

A chatbot ezen a linken keresztül is elérhető, akár asztali számítógépről is: https://chats.viber.com/coronavirusinfo

Pár napja a Viber már a videóhívásokat is továbbfejlesztette, hogy ezzel is segítsen a járvány idején a kommunikációban.

További hírek találhatók a Media1-en.

NKM Energia, vállalkozása energiája

Az energia a vállalkozások és vállalatok fejlődéséhez és mindennapi működéséhez elengedhetetlen, legyen szó áramról vagy gázról. Az NKM Energia Zrt. Magyarország legnagyobb, végfelhasználókat ellátó energetikai társasága, amely éves szinten mintegy 62 TWh földgázt és villamos energiát értékesít ügyfelei részére. Ezzel a Társaság a teljes hazai energiafelhasználás 45%-át is meghaladó mértékben látja el partnereit mind az üzleti ügyfelek, mind a lakosság körében, Magyarország teljes területén. (x)

Tovább a részletekért »

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti