atmedia

Bővült az Atmedia online portfóliója, változott a tévés portfólió is

Összesen 12 tematikus site-tal, valamint néhány új tévécsatornával bővült a sales house portfóliója 2020-tól, igaz, több jelentős tévécsatorna viszont elkerült a cégtől.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Az idei évtől két jelentős online gazdasági híroldal, a Privátbankár.hu és az Mfor.hu hirdetésértékesítését is megkezdte január elsejétől az Atmedia. (Ezen oldalak hirdetésértékesítését eddig az Adaptive Media végezte, de az Adaptive sem tétlenkedett, hiszen épp tegnap jelentette, hogy eközben újként megszerezte a Ringier Axel Springer Magyarország digitális termékeinek, köztük a blikk.hu hirdetésértékesítését az Ads Interactive-tól, vagyis eközben nagyot is erősített.)

Az Atmediához újonnan csatlakozó Mfor és Privátbankár üzleti tematikájú portálok közel 20 éve működnek. Ács Zsuzsanna, a Privatbankar.hu Kft. ügyvezető igazgatója elmondta:

„Gazdasági tematikájú híroldalaink az elmúlt húsz évben az online médiapiac meghatározó, stabil szereplőivé váltak, amelyeken a hirdetők magas minőségű tartalmi környezetben jelenhetnek meg. Tudatosan építjük a tematikus portáljainkat, és ehhez professzionális kereskedelmi partnert kerestünk, és választottuk az Atmediát.”

Fejleszt a Privátbankár

A privatbankar.hu befektetési információkkal, külgazdasági-külpolitikai elemzésekkel, piaci árfolyamadatokkal inkább a befektetőket, pénzügyeiket tudatosan intézőket célozza, míg az mfor.hu kalkulátoraival, a gazdasági élet jelentős szereplőivel készített interjúival a kkv-szegmens döntéshozóit éri el.

Ács Zsuzsanna hozzátette: az idei év első negyedévében technológiai fejlesztés eredményeképp a privatbankár.hu új szerkesztőségi rendszert és friss arculatot kap, aminek köszönhetően jelentősen javul az oldalak eszközfüggetlen felhasználói tartalomfogyasztása, az mfor.hu-val közös CMS rendszer pedig technikailag könnyíti majd meg a szerkesztőség feladatait.

Erdélyi Eszter, az Atmedia online üzletfejlesztési és értékesítési csoportvezetője hozzátette:

„Büszkék vagyunk arra, hogy újabb magas minőségű, saját tartalmat kínáló, a saját területén meghatározó partnerrel dolgozhatunk együtt. Stratégiai célunk, hogy hirdetőink számára minél több minőségi, saját tartalommal rendelkező megjelenési lehetőséget kínáljunk, és úgy gondoljuk, hogy az idén portfóliónkba érkezett 12 új portál ezt erősíti.”

Összesen 12 új online csatlakozó

Az Atmediához újonnan csatlakozó, Erdélyi Eszter említett 12 új portál között van az Életforma női online magazin is. Ezt a kiadója, a Privátbankár.hu Kft. vezetője az igényes, széles látókörű, vidám hölgyek lapjaként definiálja. A sales house ezzel női tematikus kínálatát tudja bővíteni. Az Életforma.hu az olvasók számára a mindennapi életükhöz kapcsolódó aktualitásokat, tanácsokat, információs szórakoztató olvasmányokat biztosít: orvosi, kozmetikai, életvezetési, egészséges életmódra vonatkozó tanácsok, sport- és kulturális programok, televíziós érdekességek, könyvek, kritikák, párkeresési kérdések, otthonteremtés, kikapcsolódás, wellness.

Az Atmediához idén januártól csatlakozók között találjuk egyébként a Motorsport.com és a Motor1.com oldalakat is. Ezek a nemzetközi autó- motorsporttal foglalkozó globálisan meghatározó médiavállalat, a Motorsport Network híroldalai. Az Atmedia az M4sport.hu-t, az eurosport.hu-t, az alapjarat.hu-t és a boxtv.hu termékeket tartalmazó online sportcsomagjába veszi be az új oldalakat.

A Motorsport.com 1994-ben indult, 21 különböző kiadása van, 15 nyelven érhető el. A Motor1.com az új és használt autók vásárlóinak kiemelt felülete, de emellett érdekességeket, újdonságokat, friss híreket is kínál az autóipar területeiről. A tematikus oldal 11 verziója 9 különböző nyelven olvasható és érhető el. A két autó és motorsport tematikus magyar oldal havonta több mint 300 ezer egyedi látogatóval rendelkezik, több mint 5,2 millió oldalletöltést generál generál.

Átalakuló tévés portfólió

Szintén az Atmediával összefüggő hír, hogy az Atmedia által korábban a Big Picture tévés konferencián már bejelentett új tévécsatornák (a Viasat World vállalathoz tartozó Viasat Explore, Viasat Nature és az Epic Drama tévécsatorna, valamint a Discovery Networkshöz tartozó Eurosport 1) mellett szintén az Atmedia fogja értékesíteni a Tematic Media Grouphoz tartozó Dikh TV romacsatorna reklámidejét az idei évtől.

„Az Atmedia stratégiájában mindig törekedett a legszélesebb tematikus portfólió kínálat létrehozására, amely a hirdetők számára egyedi és sikeres kampánymegoldásokat nyújt. Ezért is vállaltuk örömmel a hazai kábeltelevíziós piacon tavaly elindult új tematikus adó hirdetői piacra történő bevezetését, reklámértékesítését” – mondta el Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója.

Az Atmedia az új csatornák mellett egyébként néhány tévécsatornát el is veszített idén. A Sony Pictures és a Turner médiavállalatok is elvitték az Atmediától a tévécsatornáikat. Összesen 7 távozó tévécsatornáról, a VIASAT3, a VIASAT6, az AXN, a Sony Movie Channel és a Sony Maxról, valamint a Cartoon Network és a Boomerangról van szó, amelyek átmentek inkább az RTL-es reklámértékesítő házhoz, az r-time-hoz, ahol 2020-at 34 értékesített tévécsatornával indítják.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!