tévé, távkapcsoló, tv

Távozik több nagy tévécsatorna a kormányközeli Atmediától, az RTL-nek kedvez a fejlemény

Az RTL Magyarország tulajdonában lévő reklámértékesítő ház, az R-Time portfóliójába kerül át több ismert hazai tévécsatorna. Az RTL-es cég portfóliója ezzel 34 csatornára nő, és a cég várakozásai szerint piacvezető pozícióba kerülhet a televíziós reklámértékesítés terén nézettség alapján.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Az R-Time értékesíti 2020. január 1-jétől a VIASAT3, a VIASAT6, az AXN, a Sony Movie Channel és a Sony Max tévécsatornák szpot, non szpot és digitális felületeit, valamint a Cartoon Network és Boomerang reklámidejét – jelentette be Dudás Gergely, az R-Time ügyvezetője a keddi Big Picture tévés konferencián Budapesten.

A téma kapcsán a reklámértékesítő ház szerdán sajtóközleményt is kiadott. A tájékoztatás szerint 2020-tól 34 csatornára bővül az R-Time portfóliója. Az új csatornák érkezésével a sales house immáron öt nemzetközi partnerrel dolgozik együtt, köztük a három legnagyobb nemzetközi broadcasterrel a hazai piacon.

Az új kereskedelmi partnerekkel az R-time a 18-49-es korcsoportban, teljes napot és főműsoridőt nézve egyaránt piacvezetővé válik a 2019. január és október közötti nézettségi adatokat figyelembe véve – közölte a vállalat.

Magyarországon a televíziós csatornák reklámértékesítését két reklámértékesítő cég végzi: a kormányközeli Atmedia, valamint az RTL Magyarországhoz tartozó R-Time.

Az Atmedia egyébként nem csak elveszít csatornákat, de lesz néhány új tévécsatorna is, amivel bővül a portfóliója, így az eddigi 46 helyett végül 43 csatornája lesz. Az új csatornákról egy külön hírben olvashatnak.

A keddi Big Picture tévés konferenciáról ide kattintva olvashatók el további híreink, tudósításaink. További tévés hírek találhatók a Media1 tv rovatában.

Borító: Unsplash

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti