Adaptive Media

Teads és LG Ad Solutions Connected TV / CTV partnerség

Exkluzív CTV-megállapodást kötött a Teads és az LG Ad Solutions

A globális médiaplatformként működő Teads és a Connected TV (CTV) és cross-screen reklámfelületek területén élen járó LG Ad Solutions exkluzív partnerségét kötött a közép- és kelet-európai (CEE) régióban. Az együttműködéssel a régióba tartozó több ország mellett Magyarországon is a Teads értékesíti kizárólagosan az LG CTV hirdetési megoldásait.

A K&H Bank téli személyi kölcsön kampánya in-game kampányban

A K&H bekerült a játékba – Hódítanak az in-game kampányok, íme az első eredmények

A K&H alkalmazta először hazánkban téli kampányához az Adaptive Media új, hirdetési megoldását. Az applikáció alapú játékok részeként megjelenő úgynevezett in-game hirdetési megoldások a felhasználókat egyedi játékélménnyel, a kampánycélokat iparági átlag feletti átkattintási eredményekkel támogatták. Horváth Magyary Voljc Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója és Horváth Tamás, az Adaptive Media sales house kereskedelmi igazgatója számoltak be a közös tapasztalatokról.

Szabó Ákos, a Barion big data üzletágának üzletfejlesztési vezetője, aki 2024. április eleje óta az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportját is vezeti.

Az IAB Hungary Retail Media Munkacsoportot hozott létre

Újabb munkacsoport alakult az IAB Hungary kötelékében, amelynek célja, hogy az online kiskereskedelmi médiában érdekelt piaci szereplők között egységes, produktív kommunikáció indulhasson a területhez köthető információgyűjtéssel, kutatással, edukációval, sztenderdizálással és ajánlásokkal kapcsolatban.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások