Tv2

Megbírságolta a bíróság a TV2-t, mert nem tett eleget egy jogerős ítéletnek

A médiavállalat ugyanis nem közölt le egy jogerős ítéletben szereplő helyreigazítást, majd az elrendelt végrehajtási eljárás sem járt sikerrel.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

100 ezer forint pénzbírságot szabott ki a Pesti Központi Kerületi Bíróság a TV2 Média Csoport Zrt.-re – tájékoztatta a Jobbik sajtóirodája a Media1-et pénteken.

A Jobbiktól kapott tájékoztatás szerint a TV2 – vagy ahogyan a párt közleménye szó szerint fogalmazott: a „Fidesz által irányított szennycsatorna” – még 2018 novemberében valótlan tényállításokat közölt Vona Gáborról és a Jobbikról. Hiába hozott azonban a médiavállalatot helyreigazításra kötelező jogerős ítéletet a bíróság, mert a TV2 nem tett eleget az ítéletben foglaltaknak, nem közölte azt.

A Jobbik ezután végrehajtást kezdeményezett a TV2 Média Csoport ellen, de a végrehajtás sem vezetett eredményre, vagyis a TV2 ezután sem tett eleget az ítéletben foglaltaknak.

A bíróság ezek után szabott ki 100 ezer forint összegű pénzbírságot a kormányközeli médiacégre.

A Jobbiknál hozzátették: „ismerve a mentalitásukat, feltételezzük, hogy ennek ellenére is el fogják hallgatni az igazságot, és továbbra sem fogják betartani a törvényeket.”

A 100 ezer forint kifizetése mindenesetre aligha okoz majd gondot az erősen közpénzfinanszírozott médiavállalat számára, hiszen 2018-ban több mint másfél milliárd forint nyereségük volt.

További tévés hírek találhatók a Media1 tv rovatában.

Borító: Szalay Dániel / Media1

Szóljon hozzá!

Bakos Lívia, a HírTv munkatársa, még az Echo TV weboldalán

A HírTV stábja másodjára is kivonult a 24.hu újságírónőjének magánlakása elé, be is mondták a lakcímét és csengetéssel zavarták meg a kisgyermekes család nyugalmát

Folytatja a Varga Zoltán üzletember tulajdonában lévő 24.hu újságírónőjéről, Kovács Angel Mariannáról szóló, az újságíró lakcímét is közzétevő lejáratósorozatát a fideszes médiaholding. A HírTV (Bakos Lívia közreműködésével) ma délután többfős stábjával hívatlanul újra kivonult a 24.hu újságírójának magánlakása elé, majd ott immáron csengetéssel is megzavarták a 24.hu kisgyermekes újságírónőjének és családjának nyugalmát. Felhívtuk a HírTV munkatársát, mit szólna hozzá, ha őt is a magánlakásán zargatná egy tévéstáb és bemondanák adásban a lakcímét. Egy jogász eközben azt mondja, a műsorban elhangzottak miatt az újságírónak érdemes lenne személyiségi jogi pert indítania, azt is elmondta, miért.

Vaszily Miklós, a TV2 elnöke, az Indamedia társtulajdonosa, a MEME alelnöke, a Pesti TV társtulajdonosa

Vaszily Miklós: Szeptemberben indulhat a Pesti TV

A Media1 érdeklődésére a TV2 elnöke és egyben az induló Pesti TV társtulajdonosa megosztott néhány információt a tervezett tévécsatornával kapcsolatban, például azt, hogy miért a TV2 Róna utcai székházába jegyezték be az új médiavállalatot.