wmn

A WMN az Adaptive Mediához igazol

Ezentúl az Adaptive végzi a D. Tóth Kriszta vezette életmód-portál hirdetési felületeinek értékesítését.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Együttműködési megállapodást kötött a WMN.hu és az Adaptive Media, melynek értelmében 2019. augusztus elsejétől a sales house végzi az életmód portál display hirdetési felületeinek kizárólagos értékesítését az ügynökségek irányába.

A 2015-ben D. Tóth Kriszta által alapított oldal több mint 800 ezer olvasót ér el havonta, akik most júniusban együttesen 19 év és 189 napnak megfelelő időt töltöttek el a cikkek olvasásával. (forrás: DKT, 2019. júniusi adatok)

A WMN csatlakozásával így tovább erődösödött az Adaptive női elérése, mely többek között a Családinet.hu, Szülőklapja.hu, Style.hu, Impressmagazin.hu, Pszichoforyou.hu, Secretstories.hu, női tematikus portfólióval összesen közel 1,7 millió egyedi felhasználót szólít meg havonta a magyar médiapiacon. (Forrás: DKT – Gemius 2019/06 ; 15+ belföldi közönség)

„Jó érzéssel vágunk bele az újbóli, immáron minden médiatípusra kiterjedő együttműködésbe az Adaptive Media csapatával. A korábban használt modell nem fog változni, a médiaügynökségek irányába a display hirdetési felületeinket értékesíti majd az ottani sales csapat, az írott és videós tartalmi együttműködések, a rendezvényeinken történő megjelenések és minden egyéb non display megoldás értékesítésével továbbra is mi magunk foglalkozunk házon belül” – mondta Zákányi Gáspár, a WMN kereskedelmi vezetője.

Zákányi Gáspár, a WMN kereskedelmi vezetője
Zákányi Gáspár, a WMN kereskedelmi vezetője

„A WMN egy jól ismert ikonikus brand a hazai tartalompiacon. Egyedi, bátor és nyitott hangnemével, megjelenésével, komoly szerkesztőséggel, minőségi tartalmával abszolút jól illeszkedik a  prémium kiadványokra épülő értékesítési stratégiánkhoz” – tette hozzá Horváth Tamás, az Adaptive Media kereskedelmi igazgatója.

Horváth Tamás, Adaptive Media
Horváth Tamás, Adaptive Media

Az Adaptive Media által értékesített portfólió idén már több jelentős oldallal bővült. Januárban csatlakozott hozzájuk az Otthontérkép csoport, majd márciusban jelentették be, hogy a 444 portál testvéroldala, a Qubit is csatlakozik hozzájuk.  Ugyancsak márciusban kötött partneri megállapodást portálunk, a Media1 az Adaptive-val, de ekkor csatlakozott a céghez a Pöttyöslabda.hu is. Ezután májusban a DailyMotion nemzetközi videómegosztóval kötöttek megállapodást, amit azután idén júniusban a CVOnline-nal kötött megállapodás követett. Nemrég jelentették be, hogy az Artportal is az Adaptive-hoz igazol.

További, online médiával összefüggő hírek olvashatók a Media1 online rovatában, ahol nemrég beszámoltunk arról is, hogy tulajdonost vált a Piac és a Profit és a piacesprofit.hu, a Demcsák-család ugyanis augusztustól eladja a termékek kiadásai jogait.

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

A DIGI budapesti, Váci úti bejárata

Beadta a DIGI az NMHH elleni keresetét

Tegnap óta a bíróságon van a holland DIGI Communications N.V. a távközlési óriást az 5G pályázatból kizáró NMHH-döntés jogszerűtlenségének megállapítására irányuló keresete. A cég az 5G-frekvenciaaukció felfüggesztését kérte a jogvitát lezáró jogerős bírósági ítélet megszületéséig.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!