Dailymotion

Nemzetközi videómegosztóval erősít az Adaptive Media

Stratégiai együttműködést kötött a Dailymotion és a magyar sales house.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Az Adaptive Media értékesíti ezentúl a megújult videómegosztó portál, a Dailymotion magyarországi hirdetési megoldásait, ezzel a Viber, a TripAdvisor és az InMobi után újabb nemzetközi márkával bővült a sales house nemzetközi portfóliója.

A Dailymotion elsősorban a professzionális, szerkesztett kiadói tartalmakra fókuszál. Jelenleg is partnerei között tudhat olyan vezető médiaszolgáltatókat mint a Universal Music Group, a Tour de France, a beIN Sports, a Mondadori Group, Coné Nast, az Entertainment Weekly vagy a Vanity Fair, de ehhez a listához hamarosan nagyobb magyar kiadók is csatlakozhatnak.

„Az Adaptive Media indulása óta kiemelt figyelmet szentelünk annak, hogy minőségi, a felhasználók számára is prémium tartalmat szolgáltató partnerekkel dolgozzunk. A Dailymotionnel együttműködve lehetőségünk nyílik arra, hogy egy napjainkban jól ismert és megbecsült videómegosztó portálon értékeinkkel azonosan, minőségi tartalom mellett és brand safe környezetben biztosítsunk hirdető ügyfeleink számára in-stream videós megjelenési lehetőségeket” – mondta el Sopov István, az Adaptive Media alapítója.

A hirdetői márkabiztonság elsődleges garanciája az alapos jóváhagyási folyamat, melynek során minden olyan tartalomszolgáltatót alaposan átvizsgálnak, amelyek a Dailymotion felületén hivatalos, regisztrált csatornán keresztül szeretné terjeszteni a videós tartalmait.

Az együttműködés értelmében az Adaptive Media értékesíti a Dailymotion hazai pre-, mid- és post-roll videós hirdetési megoldásait, valamint segíti a magyarországi kiadók videós tartalmainak a Dailymotionre történő integrálását, derül ki az Adaptive-tól kapott tájékoztatásból.

(A Media1 hirdetési felületeinek értékesítését is az Adaptive Media segíti.)

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

ITBN 2019

Jön az ITBN, álhírekkel és médiás workshoppal

Az idén már 15. alkalommal megrendezendő Informatikai Biztonság Napján a budapesti Groupama Arénában több ezer érdeklődő gyűlik össze, hogy a kiberbiztonság aktuális kérdéseiről szerezzen információkat. Lesz médiás workshop is.

Steiner Kristóf, a Kristóf’s Kitchen in The Studios leendő műsorvezetője és Nimród Dagan

Steiner Kristóf YouTube-on indít műsort

Tizenegy év után vegán gasztroformátummal tér vissza műsorvezetőként Steiner Kristóf, a címe: Kristóf’s Kitchen in The Studios. A műsort azzal a céggel közösen készíti, amelyik az RTL Klub kutyás műsorát is gyártja.

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!