Gundel Takács Gábor, a TV2 Áll az alku című műsorának műsorvezetője a vetélkedő díszletei között

Ismétlés ütötte ki a Áll az alku új évadának premierjét a TV2-n

Az RTL Klub műsorai, köztük az ismétlésként futó A mi kis falunk epizódja lazán le tudta nyomni Gundel Takács Gábor táskás műsorának új évadának premierrészét, mely nagyon rossz nézettségi eredményt ért el.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Ahogy arról beszámoltunk, hétfő óta premier tartalmat is ad hétköznap esténként a TV2, új évaddal és némiképp átalakított szabályrendszerrel visszatért a csatornára Gundel Takács Gábor műsora, az Áll az alku című vetélkedő. A műsor 2018 óta volt szüneten, de a TV2 úgy gondolta, itt az ideje folytatni, ennek érdekében hétfőtől változtatott műsorrendjén is a csatorna.

A hétfői, a Nielsen Közönségmérés által mért, a SorozatWiki által megszerzett nézettségi adatokból azonban derült ki, hogy az Áll az alku évadnyitó adása még a szimbolikus két számjegyű, 10 százalékos nézettségi szintet sem ütötte meg, igaz, épp csak hogy elmaradt ettől a 9,9 százalékos közönségarányával. Ez kifejezetten rossz eredménynek számít.

A vetélkedő 2019-es új évadával szemben először A mi kis falunk ismétlése ment, de még az ismétléssel szemben is gyengének mutatkozott a TV2 vetélkedője: az Áll az alku nagyon alulmaradt, pedig A mi kis falunk ezúttal csak közepes eredménnyel, 15,2 százalékos közönségaránnyal ment. Amikor később az RTL Klubon már a 13 százalékos közönségaránnyal futó Barátok közt ment, némiképp javítani tudott Gundel Takács műsora, de ez is csak annak utolsó perceiben sikerült. Ezután egy időre, amíg az RTL Klubon A Tanár egyik régi epizódjának ismétlése ment nem éppen jó, 7,4 százalékos eredménnyel, le tudta győzni a táskás vetélkedő az RTL-t.

Az RTL Klubon aznap este a Fókusz most is kiemelkedő, 16,8 százalékos közönségarányt szállított,  ezzel képes volt legyőzni Majka és Tilla műsorát, a TV2-n látható, korábban igen sikeres Bezár a bazár! című vetélkedő ismétlését, mely 13,5 százalékos közönségarányt ért el a kereskedelmileg kiemelt, 18 és 49 év közötti korosztályban.

Az RTL Klubon egyébként aznap este az Isten veled, Magyarország! című műsor is képernyőn volt, ami 7,2 százalékos közönségarányt tudott elérni. A TV2-n az új műsorrend miatt a Legbátrabb páros kalandreality ismétlése 22 órakor, az Áll az alku után volt látható, de ez is nagyon gyenge, mindössze 7 százalékos közönségarányt produkált.

Ezek után nyilván nem meglepő, hogy az estét összesítve is az RTL Klub nyerte. Az RTL 12,6 százalékos főműsoridős közönségarányt ért el, míg a TV2 csupán 10,5 százalékot.

Korábbi, nézettségre vonatkozó írásainkat ide kattintva érhetik el. További tévés híreket találnak a Media1 tv rovatában

A TV2-vel függ össze az a keddi hír is, hogy tulajdonost váltott a TV2 anyavállalata, az AV Progress Kft.

Borító: Gundel Takács Gábor, a TV2 Áll az alku című műsorának műsorvezetője a vetélkedő díszletei között. Fotó: TV2 sajtószoba

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!