Gundel Takács Gábor, a TV2 Áll az alku című műsorának műsorvezetője a vetélkedő díszletei között

Új műsorrend a TV2-n hétfőtől

Július 15-től, most hétfőtől változik a TV2 műsorrendje és tér vissza a képernyőre Gundel Takács Gábor táskás műsora egy új évaddal.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Eddig főleg különböző ismétlésekkel töltötte ki a nyári estéket a TV2. Ez a döntés volt, amikor nagyon bejött számára, és volt, amikor nem, de most hétfőtől premier tartalommal is találkozhatnak a csatorna nézői, ekkor tér ugyanis vissza Gundel Takács Gábor műsorvezetésében az Áll az alku című vetélkedő, méghozzá új évaddal.

Az Áll az alku a TV2 egyik legrégebbi és egyik legsikeresebb műsorának számít, mely 2004 óta időről-időre új évaddal is visszatér. Legutóbb tavaly tavasszal volt képernyőn, mielőtt pihenőre küldték.

Gundel Takács Gábor táskás műsorának mostani visszatérése miatt némiképp átalakul a TV2 hétköznap esti műsorrendje.

Hétfőn 18 órakor a szokott módon kezdődik a Tények, majd ezt 19:10-kor a Bezár a bazár! ismétlése követi Tilla és Majka műsorvezetésében. Gundel Takács Gábor játékosai az Áll az alku díszletei között 20:40-től lesznek képernyőn.

Változott a Legbátrabb páros kalandreality ismétlésének időpontja, ami 22 órakor az Áll az alkut követi. A kalandreality műsorvezetői egyébként a Bezár a bazárhoz hasonlóan ugyancsak Tilla és Majka. Ezt a Tények Extra követi 23:45-kor, ami után 00:15-kor a Magánnyomozók II. magyar doku-reality következik.

Az Áll az alku 2019-es, új évadában egyébként a nézők a megszokottól némiképp eltérő játékszabályokkal találkozhatnak majd, valamint lesznek tematikus adások is.

További tévés híreket találnak a Media1 tévé rovatában. A TV2-vel kapcsolatos korábbi híreinket ide kattintva olvashatják.

Borító: Gundel Takács Gábor, a TV2 Áll az alku című műsorának műsorvezetője a vetélkedő díszletei között. Fotó: TV2 sajtószoba

Szóljon hozzá!

koronavírus, maszk, covid-19

Kizökkentette a rutinból a karantén a kommunikációs szakmát

Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.