
Megszűnik Magyarországon a Bolt ételkiszállító szolgáltatása
Az e-kereskedelmi cég e-mailben jelentette be a döntését.
Az e-kereskedelmi cég e-mailben jelentette be a döntését.
Szauter Zsolt személyében új szakemberrel bővült a Foodpanda felsővezetése.
A Born2be eddig Lengyelországban, Romániában és Ukrajnában volt jelen, de mostantól a magyarok is vásárolhatnak.
Befejeződött az elmúlt évek egyik legjelentősebb közép-európai digitális akvizíciója a turisztikai szektorban: a lengyel tőzsdén jegyzett Wirtualna Polska tulajdonába került a Szallas.hu-t is üzemeltető Szallas Group.
A kétnapos BrandFestival konferenciát követő afterparty-n, ünnepélyes keretek között hozta nyilvánosságra péntek este a Marketing&Media című magazin, hogy kiket talált idén a legmeghatározóbb hazai digitális szakembernek Magyarországon.
A Media1 E-kereskedelem beszélgetéssorozatában ezúttal dr. Ormós Zoltán internetes jogásszal, az Ecommerce Hungary szakmai szervezet alelnökével, Nemes Dániel IT-biztonsági szakértővel, a Biztributor elnökével és a Barion igazgatósági tagjával, valamint Takács Takács Borbálával, a Jófogás és a Használtautó.hu oldalakat működtető Adevinta Hungary marketingigazgatójával beszélgettünk arról, hogy milyen informatikai és jogi kihívásokkal néznek szembe az e-kereskedők, a webshopok tulajdonosai indulás előtt és után.
Poppe Anna mintegy 8 hónapot töltött a pozícióban.
Az elmúlt időszakban tovább szaporodtak az adathalász kísérletek, miközben a kiberbűnözők egyre kifinomultabb módszerekkel és egyre többféle szektorban próbálkoznak. A felhasználók védelméért október közepétől folytatódik az ORFK szakmai támogatásával és a legnagyobb iparági szereplők bevonásával megvalósuló országos figyelemfelhívó kampány, melyhez csakúgy mint korábban, a Media1 ezúttal is csatlakozott.
Meghaladta az egymilliárd forintot a Pepita ötödik születésnapi kampánya során eladott termékek összértéke, ezzel a Pepita Csoporthoz tartozó oldalak közel háromszoros forgalomnövekedést produkáltak a tavalyi év azonos időszakához képest – tette közzé az adatokat a cég. A Mastercard közreműködésével megvalósuló kampány kiemelt célja a mentett kártyás fizetések népszerűsítése volt.
Az egész világ valóságos lázban ég, szinte csak kapkodjuk a fejünket, látva, hogy milyen mértékben felgyorsultak a napelemes rendszereket érintő beruházások. Az okok szerteágazóak, a