vizsgálat

zöld, green, környezetvédelem

Átvizsgálja a GVH a zöld reklámüzenetek világát

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) piacelemzést indít arról, hogy milyen eltérések tapasztalhatók a különféle környezetvédelmi (úgynevezett zöld) reklámüzenetek valós tartalma és azok fogyasztói értelmezése között. A GVH célja, hogy jogalkotói szempontokat adjon egy egységes állítás- és jelölésrendszer bevezetéséhez, amellyel erősödhet a fogyasztók bizalma.

Televíziók.

Sorra visszadobják a külföldi társhatóságok a magyar Médiatanács próbálkozásait, amikor a propagandatörvény alapján kér segítséget médiaszolgáltatók ellen

Egy közérdekű adatigénylésből kiderült, hogy eddig hiába fordult külföldi társhatóságokhoz az NMHH Médiatanácsa az azonos neműekkel kapcsolatos médiatartalmak miatt, a magyar médiahatóság próbálkozásai ugyanis sikertelennek bizonyultak Csehországban, Romániában, Spanyolországban.

A Heti Napló új főcímének egy részlete.

GVH vizsgálat indul az ATV Heti Napló című műsora ellen

A nemzeti versenyhatóság gyanúja szerint a műsorban már a műsoridő lejárta előtt lezárul a szavazás az adásban feltett kérdésről, így az ezt követően szavazók már kimaradhatnak a kapcsolódó nyereményjátékból. Egy, akár 3+2+2 hónapig is eltartó vizsgálattal fogják tisztázni, hogy ez tényleg így van-e. Az ATV szerint a GVH téved.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások