
Mészáros Lőrinc cégcsoportjához igazol a hot! magazin volt főszerkesztője
Kelemen Krisztina azután hagyta ott a kormánypárti médiaholdinghoz tartozó bulvárlapot, hogy csökkeneni próbálták a fizetését.
Kelemen Krisztina azután hagyta ott a kormánypárti médiaholdinghoz tartozó bulvárlapot, hogy csökkeneni próbálták a fizetését.
Októbertől Bacskainé Ruska Mónika felel az Electrolux Magyarország országos vállalati kommunikációjáért – közölte a Media1.hu-val a svéd hátterű háztartásigép-gyártó vállalat.
Magyarországon most először neveztek ki kommunikációs vezetőt a JYSK-nél.
Az InfoRádió egykori műsorvezetője, aki az elmúlt időszakban a Magyar Posta szóvivője volt, több mint öt év után váltott.
A szakember a Magyar Ökumenikus Segélyszervezettől érkezett a diszkontlánchoz.
Jól vették a járvány kommunikációs kihívásait a magyar vállalatok a kommunikációs szakma megítélése szerint. A szakemberek úgy látják: a járvány „érdekes és újszerű” feladatokat hozott, hatékonyabb, kreatívabb lett a vállalati kommunikáció ebben az időszakban. Nyilvánvalóvá vált emellett, hogy a belső kommunikációt nem lehet elhanyagolni – derül ki az Uniomedia kommunikációs ügynökség és a Media1 hírportál közös kutatásából.
Az egyik hazai online marketingügynökség listába szedve foglalta össze, mire érdemes odafigyelniük a cégeknek, amikor a közösségimédia-felületeiken kommunikálnak a koronavírus-járvány idején.
A Mészáros Lőrinc Opus Globaljának kommunikációjával is foglalkozó ügynökséghez kerül a TV2 vállalati kommunikációja, tudta meg a Media1. A műsorok kommunikációjában nincs változás.
Egy új hazai netes platformon keresztül szakmai véleményvezérek, vagy másképpen B2B influencerek bérelhetők.