
Bemutatta a Viber, milyen újdonságokra számíthatnak idén a magyar felhasználók és a márkák
Egy online sajtóeseményen a Rakuten Viber egyik igazgatója ismertette, mit várhatnak a magyar márkák és felhasználók a Vibertől 2023-ban.

Egy online sajtóeseményen a Rakuten Viber egyik igazgatója ismertette, mit várhatnak a magyar márkák és felhasználók a Vibertől 2023-ban.

Bár pár éve a Magyar Telekom az Origo eladásával egy időre kivonult a tartalomszolgáltatói oldalról, most a távközlési óriás elindított egy kisebb, kulturális jellegű online tartalomszolgáltatást.

Az új napi szériában olyan ismert színészek is láthatók lesznek mint például Jordán Tamás, Kárász Zénó.

A tartalomközvetítéssel foglalkozó cég szolgáltatása többek között a műsorszolgáltatókat, a sportligákat, valamint a nemzeti és nemzetközi sportszövetségeket segítheti.

Ezzel több androidos alkalmazás elérhetővé vált a gyártó készülékein.

Ezentúl a nap legfontosabb történéseit feldolgozó, hangzó híradóval jelentkezik a Klubrádió podcast formában.

A jövőben egy fiókközpontból lehet majd kezelni a két platformot.

Az újdonság azt is lehetővé teszi a szülők számára, hogy az Instagramon napi vagy heti időlimiteket és ütemezett szüneteket állítsanak be gyermekeik számára.

A környezetet és pénztárcát kímélő, az üzemanyagköltségekre is odafigyelő útválasztási funkcióval bővül a keresőóriás térképes alkalmazása.

Az erőszakmentes tartalmak mindennap 8 és 14 óra között lesznek láthatóak a csatornán.