A Meta új funkciókat tesztel a tulajdonában álló Instagram és Facebook esetében, könnyebb átjárást biztosítva a platformok között – szúrta ki a közösségimédia-óriás témában született blogbejegyzését a 24.hu.
A teszt már az androidos, iOS-es és a webes felületeken is megindult, így amennyiben ugyanahhoz az e-mail-címhez csatolta a felhasználó a fiókjait, könnyebb lesz váltania a két felület között, és megtekinteni az értesítéseket.
A Meta egyúttal a bejelentkezést is újragondolta: amennyiben valaki új a vállalathoz tartozó közösségi felületeken, elég egyetlen fiókot létrehoznia. Akik pedig már rendelkeznek Facebook- és Instagram-fiókkal, mostantól az egyik alkalmazáshoz tartozó bejelentkezési adataikat felhasználhatják a másikhoz való hozzáféréshez is – ehhez azonban az Engadget szerint szükséges, hogy a felületek ugyanahhoz a fiókközponthoz legyenek csatolva.

Biztonsági fejlesztés is történt; minden alkalommal, amikor új fiókot hoznak létre egy meglévő fiókból, vagy új fiókot csatolnak a fiókközponthoz, az alkalmazás értesítést küld a felhasználónak, de működni fog a kétlépcsős hitelesítés is.
A Meta egyébként azt is vizsgálja, hogy a Facebook és az Instagram mellett hogyan lehetne a birtokukban lévő többi felületet is jobban összekapcsolni, átjárhatóvá tenni.
Ha feliratkozik a Media1 Telegram-csatornájára, sosem marad le a híreinkről!
További híreket talál a Media1-en! Csatlakozhat hozzánk a Facebookon és a Twitteren, valamint feliratkozhat a hírlevelünkre is!