tulajdonosváltás

Index.hu elnök: Biztosítékként kellett átadnom a Nanga Parbat Zrt. részvényeket a KDNP-s Oltyán Józsefnek, nem volt más lehetőség!

A Media1 Bodolai Lászlót, az Index.hu elnökét ezúttal azokkal a kijelentésekkel szembesítette, amelyeket Dudás Gergely, a még 2017-ben távozó Index-főszerkesztő mondott Bodolai Lászlóról, akit egyrészt szavahihetetlennek nevezett, másrészt felelőssé tette, amiért 2018-ban az Index.hu Zrt.-t tulajdonló alapítványt létrehozó Nanga Parbat Zrt. a KDNP-s Oltyán Józsefhez, majd idén Vaszily Miklóshoz került.

Németh Sándor, az ATV Zrt. többségi tulajdonosa, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze

Pert nyert az ATV tulajdonosáról szóló cikk kapcsán a Magyar Hang a Hit Gyülekezetével szemben

Arról a Magyar Hangban megjelent cikkről van szó, ami arról szólt, hogyan vált Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkésze az ATV tulajdonosává, és amelynek állításait a Hit Gyülekezete sérelmezte és helyreigazítási perben támadta. A Media1 értesülése szerint a cikkben társszerzőként közreműködő és a cikket ugyancsak közlő Átlátszót Németh Sándor képmással való visszaélés miatt perelte, de a bíróság egyelőre formai hibára visszadobta a keresetet. A felek közötti jogvitának azonban ezekkel várhatóan még közel sincs vége.

PC Guru

Tulajdonost vált a PC Guru

A Media1 értesülése szerint a 28 éves múltú PC Guru jogai a 2016-ban létrejött Esport1 tulajdonosához kerülnek.

Száraz Isván, az Origo és a We Love Budapest volt tulajdonosa

Matolcsy György fiának barátjától, Száraz Istvántól Vitézy Dávid közelébe, egy SZÉP-kártya pénzekkel felpumpált alapítványhoz került a We Love Budapest és a We Love Balaton

A kormány által SZÉP-kártya pénzekkel kitömött Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány lett az új tulajdonosa a We Love Budapest és a We Love Balaton nevű oldalakat üzemeltető médiavállalatnak. A céget megszerző alapítvány egyik kurátora a Media1 értesülése szerint az a Könnyid László, aki korábban Orbán Ráhellel, a miniszterelnök lányával együtt munkálkodott a magyar országmárkán, de kurátor Vitézy Dávid közlekedési szakértő, a BKK volt vezérigazgatója is, akinek féltestvére anyai ágon Orbán Viktor kormányfő unokatestvére.

A 168 Óra címlapja 2020.06.11-én

Bréking: Átalakul a 168 Óra és a Neokohn tulajdonosi szerkezete, a Pesti Hírlap eddigi tulajdonosa a Brit Media vezetője és résztulajdonosa lesz

A Media1 információi szerint a Pesti Hírlapot teljes egészében megvette a 168 Óra hetilapot, a 168ora.hu és a neokohn.hu internetes oldalakat tulajdonló, de hamarosan a tévés és rádiós szegmensben is erősíteni kívánó Brit Media, és a Brit Mediában ugyanakkor ezután résztulajdonosként és vezérigazgatóként is megjelenik hamarosan Milkovics Pál, a Pesti Hírlap eddigi tulajdonosa. A Pesti Hírlap és a 168 Óra összeköltözik. A Brit Mediánál pozíciót kap Keresztesi Péter, a Lokál egykori vezetője is.

Orbán Viktor miniszterelnök (j) és Marjan Sarec szlovén kormányfő kezet fog a hivatalos tárgyalásuk után tartott sajtótájékoztatón Budapesten, a Karmelita kolostorban 2019. október 28-án.

Erősödnek Szlovéniában az Orbán Viktorhoz közeli, a TV2-t is tulajdonló nagyvállalkozóval kapcsolatos aggályok a Planet TV felvásárlása kapcsán, eközben csúszik az ügylet jóváhagyása

A legfrissebb hírek szerint a szlovén állami tulajdonban lévő Telekom Slovenije Felügyelőbizottságának tagjai nem hagyták jóvá csütörtökön azt a döntést, amelynek alapján a TV2 tulajdonosa veheti meg a Planet TV-t. A szlovén sajtóban eközben erősödőben vannak azok a hangok, hogy mit is akarnak Orbán Viktor köreibe tartozó személyek a szlovén médiával, illetve beszámolnak arról is, hogy Magyarországon állami hirdetésekkel tömték ki a veszteséges TV2-t.