tulajdonosváltás

A Project029 médiavállalat honlapjának egy részlete

Mindössze pármillió forintért felvásárolták a magyar PC World, a Computerworld és a GameStar kiadóját

A Media1 információi szerint az új tulajdonosok egy végrehajtási eljárás során jutottak hozzá a céghez, majd visszahívták a médiavállalatot 2012 óta társügyvezetőként irányító Virágh Mártont, aki azonban a cégnél maradt, és állítása szerint ezután is részt vesz a cégvezetésben. Úgy tudjuk, komoly háború folyik az egyébként hosszú ideje veszteséges médiavállalat körül. Más fejlemények is vannak a cégnél: új főszerkesztőt neveztek ki a PC World élére, továbbá visszatért Balla Zoltán kereskedelmi igazgató. Kérdéses viszont, tudják-e folytatni az együttműködést a bevételeiket szállító hirdetésértékesítő házzal.

Dikh TV

Exkluzív interjú Radu Morarral, a Dikh TV tulajdonosával: „Valótlanságok jelentek meg az első magyar romacsatornáról”

A Dikh TV többségi tulajdonosa vasárnap telefonon a Media1-nek nyilatkozott annak kapcsán, hogy a Romneten szombaton „Dikh – Kilopták a romák alól a cigány tévét” címmel jelent meg cikk. Morar elmondta: a megjelentek valótlanok, ezért jogi lépéseket fontolgat Balogh Elekkel és a Romnettel szemben. Az első országos romatelevízió tulajdonosa arra kéri a sajtót, „ne üljön fel mindenféle szóbeszédeknek”, illetve elmesélte, ahogyan a történtekre ő emlékszik.

Megkérdeztük az Index főszerkesztőjét, mit szól, hogy Vaszily Miklós, a kormánypárti TV2 elnöke átvette az Index reklámbevételeit szállító Indamedia felét

A jelenleg a TV2, korábban a Mészáros Lőrinc-féle Echo TV elnökeként, azt megelőzően az MTVA vezérigazgatójaként dolgozó új Indamedia-társtulajdonos, Vaszily Miklós vezette korábban az Origo Mediát, amikor onnan kormánypárti nyomásgyakorlásra távozni kényszerült Sáling Gergő főszerkesztő. Vaszily most a KDNP-s kötődésű Oltyán József üzletrészéhez jutott hozzá. A Media1 megkérdezte az Index főszerkesztőjét, mit szól a fejleményhez, és persze összeszedtük, amit eddig tudunk a friss fejleményekről.

Buda Márton, a Rádió 1 Csoport ügyvezetője

Buda Marci lett a Rádió 1 ügyvezetője, Hauk Zoltán kereskedelmi igazgató és két embere távozott a cégcsoporttól

Az egykoron a közrádió Talpra magyar című műsorát vezető, majd a felcsúti sportakadémia marketingigazgatójaként is dolgozó Buda Marci lett a Rádió 1 Csoport új ügyvezető igazgatója néhány héttel ezelőtt. A múlt héten több fontos pozícióban lévő munkatárs is távozott. Erről is kérdezte az új ügyvezetőt telefonon a Media1 hétfőn, de érdeklődtünk arról is, lesz-e saját műsora.

Rádió 1, Balázsék, Sebestyén Balázs, Rákóczi Ferenc, Vadon Jadi. Fotó: Rádió 1

Eladja a Rádió 1-et Dunaújvárosban az MTI volt vezetője

Gazdasági okokkal magyarázta a Dunaújváros 93.1 Rádió 1-et működtető rádiós cégének eladását a Media1-nek Belénessy Csaba, az MTI volt vezetője, néhai Andy Vajna kormánybiztos volt üzleti partnere, akinek másik cége üzemelteti a dunaújvárosi helyi médiacentrumot is közel 800 millió forintos megbízási díjért.

Mészáror Lőrinc nyilatkozik az ATV-nek

Mészáros Lőrinc embereihez került a Rádió 1 és a Best FM

Tulajdonost váltott a korábban Andy Vajna kormánybiztos érdekeltségében lévő Rádió 1 és a Best FM. Változás volt a kesmás Retro Rádió műsorgyártójaként is ismert RadioFactory nevű műsorgyártó cégnél is. A rádiós vállalkozások Orbán Viktor miniszterelnök felcsúti cimborájának (a gázszerelőből lett nemzetközi hírű milliárdos) embereihez kerültek.