tulajdonosváltás

Behaviour magazin

Tulajdonost vált a BEHAVIOUR magazin

Sziebig Andrea, a lapot eddig megjelentető IT-Business Publishing Kft. ügyvezetője a Media1-nek elmondta, hogy a tulajdonosváltás ellenére a lapot a megszokott szerkesztői csapat készíti majd. A vevő egy meg nem nevezett pénzügyi befektető.

Dancsó Péter

Eladta a Central Médiacsoport a Dancsó Pétert is menedzselő online videós cégben lévő tulajdonrészét

A Dancsó Péter mellett Pamkutya, Istenes Bence, Sebestyén Balázs és több más híresség videós csatornáját is menedzselő Special Effects Media nevű online videós cégben lévő 33 százaléknyi üzletrészének eladása ellenére is 1 milliárd forinttal csökkent a Varga Zoltán tulajdonában lévő, számos jelentős médiaterméket megjelentető Central Médiacsoport 2019-es árbevétele tavaly, nagyot nőtt viszont a profit.

Köves Slomó rabbi

Köves Slomóék is érdeklődtek a Hatoscsatorna megvásárlása iránt, de az eddigi tulajdonos az ATV-vel és több más szereplővel is tárgyalt

Paor Lilla, a Hatoscsatorna tulajdonosa és főszerkesztője a Media1-nek azt mondta, balról, jobbról és középről is vannak érdeklődőik, és ezek száma az elmúlt napokban tovább nőtt. Szavai szerint a leendő tulajdonos kilétéről egy hónapon belül döntenek, de más forrásból úgy hallottuk, hogy a kormánnyal jó kapcsolatokat ápoló Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség rabbijának környezetében úgy gondolják, övék lesz a csatorna.

Tatár György (HotelPremio) és Szigetvári József (Szállás.hu)

Eladta egyik márkáját a Szállás.hu

A Szallodak.hu-t üzemeltető HotelPremio Kft. megvásárolta a Konferenciahotelek.hu-t a Szallas.hu-tól, mely ezzel kivonul az üzleti szállások piacáról.

A TV2 Média Csoport Róna utcai székháza Budapesten

A TV2 Csoport ajánlatot tett a szlovén Planet TV felvásárlására

Heteken belül eldőlhet, multinacionális magyar vállalat lesz-e a Mészáros Lőrinc-közeli TV2 Média Csoportból, vagy a másik ajánlattevő jut-e hozzá a tőkepótlásra szoruló, de országos elérésű szlovén Planet TV-hez. Pavel Stanchev, a TV2 Média Csoport vezérigazgatója egyébként évekkel korábban igazgató volt a megvásárolni kívánt vállalatnál.

Rákóczi Feri, Sebestyén Balázs, és Vadon Jani, a Rádió 1 műsorvezetői

Rádió 1 lehet a Rádió Top helyén

Ugyanis a Rádió 1 több vidéki frekvenciáját üzemeltető Oxgen Media felvásárolta a kazincbarcikai rádió üzemeltetőjét.

Az ATV rendkívüli logója a koronavírus járvány miatt

Egy ideje nem a Hit Gyülekezete az ATV többségi tulajdonosa

Egy pénteki cikk állítása szerint Németh Sándor, a Hit Gyülekezete vezető lelkészének többségi tulajdonába került át a tévétársaság, és eközben kár érhette az egyházat. A csatorna és az egyház szerint ugyanakkor az egy éve bekövetkezett változástól érdemben semmi nem változott, és szerintük a jogszabályoknak megfelelő volt a tulajdonosi körben történt változás.