fbpx

Trencséni Dávid

Milkovics Pál, a 168 Óra és a Pesti Hírlap tulajdonosa

A 168 Óra tulajdonosa szerint Fiala János nem mondott igazat a távozása körülményeiről

Milkovics Pál, a 168 Órát tulajdonló Michaeli, Schwartz & Brit Media Zrt. vezérigazgatója és társtulajdonosa reagált arra a cikkre, amelyben Fiala Jánost kérdezte a Media1 arról, mik voltak azok a vállalhatatlan feltételek, amelyek miatt néhány napja úgy döntött, elviszi a Kelj Fel Jancsi című műsort a 168.hu-tól. Milkovics Pál mellett, aki azt mondta, Fiala nem egészen az igazat mondta, Trencséni Dávid, a médiavállalat hírigazgatója is reagált Fiala szavaira.

Pesti Hírlapot terjesztenek egy virágárusnál 2020. május végén

Napilapból hetilap lesz a Pesti Hírlap

A Pesti Hírlap kiadója, a Michaeli, Schwartz & Brit Media mától, meghatározatlan időre felfüggeszti a Pesti Hírlap napi megjelenését.

Pesti Hírlap

Az állam vált a Pesti Hírlap legnagyobb hirdetőjévé októberben

A Telex összesítése szerint főleg olyan hirdetőktől volt bevétele a Pesti Hírlapnak októberben és november első napjaiban, mint például a kormány, valamint az állami Szerencsejáték Zrt. vagy az MVM. A lap hírigazgatója szerint nincs összefüggés az állami hirdetések és az ingyenes napilap nagy vitát kiváltó, az előválasztás alatt megjelent, Márki-Zay Pétert támadó címlapjai között.

Pesti Hírlapot terjesztenek egy virágárusnál 2020. május végén

Jogi lépéseket tesz a Pesti Hírlap ellen egy újságíró

A Brit Media vezetősége a Media1-nek azt állítja, nem állnak szerződéses kapcsolatban az illetővel, csakhogy a Pesti Hírlap oldalán jó pár cikke megtalálható annak az újságírónak, aki azt állítja, hónapok óta nem fizetik ki a munkája utáni számlákat, és jelentős tartozást halmoztak fel felé. Az újságíró jogi lépésekre készül a médiavállalat ellen, de a médiavállalat is jogi lépéseket helyezett kilátásba vele szemben jó hírnév megsértéséért.

A Brit Media, a 168 Óra és a Klubrádió bejárata

Néhányan felmondtak a 168ora.hu-nál, de a főszerkesztő szerint nem történt semmi

A 168 Óra internetes szerkesztőségéből 6-ból 3-an távoznak. A hang.hu szerint munkahelyi konfliktus áll a háttérben, de a volt és az új főszerkesztő, valamint a cég vezérigazgatója szerint nem erről van szó, hanem, hogy két távozó más ajánlatot kapott versenytársaktól, a harmadik pedig nem tudta elfogadni, hogy összevonták a Pesti Hírlap és 168ora.hu szerkesztőségét egy közös newsroomba.

Pesti Hírlap

Kinyomtathatóvá tették a Pesti Hírlapot

A Pesti Hírlap mától ismét egy lapozható, kézbe vehető nyomtatott újság élményét igyekszik nyújtani az olvasóinak. Egyrészt megérkezett a digitális, lapozható változat, másrészt azt kérik az emberektől, nyomtassák ki és adják oda a családtagoknak.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások