
Jelentősen megnőtt a magyarok hírműsorokra szánt tévézési ideje, miközben a teljes tévézési idő egy perccel visszaesett
Több érdekes adattal jelent meg a Nielsen Közönségmérés 2022 második negyedévére vonatkozó tévépiaci jelentése.
Több érdekes adattal jelent meg a Nielsen Közönségmérés 2022 második negyedévére vonatkozó tévépiaci jelentése.
Megjelent a Nielsen Közönségmérés 2022 első negyedévére vonatkozó tévépiaci jelentése.
Megjelent a Nielsen Közönségmérés legújabb tévépiaci jelentése, amiből sok minden kiderül a magyarok tévénézési szokásaival kapcsolatban.
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján 2021 harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 32 percet töltöttek az emberek a tévékészülékek előtt: a nők közel 4 óra 50 percet, míg a férfiak 38 perccel kevesebbet. Az adatokból további érdekességek is kiderülnek.
A karantén időszakában több időt töltöttek az emberek a képernyő előtt, és ezzel nem csak az televízió, hanem a streaming szolgáltatások nézettsége is megugrott. Erről Grósz Judit, az RTL Magyarország digitális és üzletfejlesztési igazgatója egy online megrendezett szakmai konferencián beszélt, ahol néhány érdekes statisztikát is elárult, és arról is beszélt, hogyan versenyeznek a Netflix streamingszolgáltatóval.
Kijöttek a Nielsen Közönségmérés negyedéves kutatási adatai, amiből kiderül, milyen típusú műsorokat és csatornákat, illetve mennyit néz tévét a magyar lakosság. Az adatok alapján a tévéfüggőség mit sem csökkent az elmúlt negyedévben, sőt, bár korosztályonként, nemenként jelentős eltérések is kimutathatók, de befolyásoló tényező az is, hogy van-e valakinek diplomája vagy sem.
Megmutatták a hamarosan érkező Keresztanyu című napi sorozat első előzetesét, Kolosi Péter elmondta, hogy jövőre érkezik új X-Faktor és Cápák között, és arról is szólt, hogy járványhelyzettől függően fogják leforgatni az idén elmaradt Survivort, valamint tervben van több más produkció is. Elhangzott, hogy az RTL Híradó és az RTL Klub továbbra is stabilan őrzi piacvezető helyét, a tévénézésre fordított idő pedig megugrott. Tudósítás a Big Picture konferenciáról.
A Nielsen Közönségméréstől kapott friss statisztikák azt mutatják, hogy az internet mellett a tévé szerepe is jelentősen felértékelődött a járvány hatására, hiszen nagyon nagyot nőtt pár hét alatt a tévénézésre fordított idő Európában és Magyarországon. Az is nagyon megváltozott, mit nézünk a tévében: például a sportcsatornák óriásit vesztettek. Lássuk is a konkrétumokat!
A Nielsen Közönségmérés adatai alapján az idei év harmadik negyedévében naponta átlagosan 4 óra 18 percet töltöttek a magyarok a tévékészülékek előtt:. A nők átlag felett, a férfiak átlag alatt tévéztek. A legújabb statisztikából az is látszik, milyen jellegű tartalmak iránt voltak a leginkább fogékonyak a magyarok.
A nők és az idősebbek jelentősen többet, míg a diplomások kevesebbet tévéztek az átlaghoz képest. Sorozatokra és szappanoperákra fordítják a magyarok a legtöbb időt, derül ki a Nielsen Közönségmérés legfrissebb negyedéves összesített tévés statisztikáiból.
Copyright © 2019-2022 All rights reserved / Minden jog fenntartva. Media1 Digitális Média Kft.
v 1.93.2022.06.27.0643
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.