tévé

magyar tévé, tv

Tovább nőtt a magyar lakosság tévénézési kedve

Kijöttek a Nielsen Közönségmérés negyedéves kutatási adatai, amiből kiderül, milyen típusú műsorokat és csatornákat, illetve mennyit néz tévét a magyar lakosság. Az adatok alapján a tévéfüggőség mit sem csökkent az elmúlt negyedévben, sőt, bár korosztályonként, nemenként jelentős eltérések is kimutathatók, de befolyásoló tényező az is, hogy van-e valakinek diplomája vagy sem.

BrandFestival 2021 Trendriport Media1 tévé, tv

Miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében?

Mekkora veszélyt rejt magában a globális streaming-szolgáltatók, mint a Netflix, az Amazon Prime vagy a Disney+ térnyerése? Helyettesíthetik-e a hagyományos televíziózást? Valóban képes-e a lokálisan előállított tartalom visszaszorítani a streaming-szolgáltatók népszerűségét? Nagy Zsolt, a Wienerberger Zrt. marketingvezetője is elmondja személyes tapasztalatait, és azt, hogy miért hirdet egy építőanyag-gyártó a tévében.

tévé, tv

Magához tért a hazai tévés reklámpiac?

Egy év után már a koronavírus harmadik hullámát éljük meg. Ezen idő alatt a televíziós reklámpiac először csökkent, majd látványosan nőtt, hogy 2021 elején visszatérjen egy olyan szintre, amit korábban úgy hívtunk: „normális”. A Nielsen Közönségmérés elemzése.

tévé, tv

A Vodafone is érintett a tévés botrányban: több tucat tévécsatorna érhető el kódolatlanul a hálózatán

A Vodafone Magyarország sajtóosztálya a Media1 kérdéseire csak egymondatos, furcsa választ adott azután, hogy megkerestük a céget, amiért a DIGI-hez és a Telekomhoz hasonlóan az ő hálózatának egyes részein is elérhetők kódolatlanul tévécsatornák. Több mint 30 digitális tévéadás érhető el a DVB-C hálózaton, akkor is, ha valaki csak internetre fizetett elő. Duzzad a kódolási botrány.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások