
Mi vár a jövő gyermekeire? TEDx-es előadásokat hallgattunk a Sziget-fesztiválon
A Szigen megtartott TEDx Hatás-ellenhatás című program fő mondanivalója és kérdésköre azt boncolgatta, vajon milyen lesz 10 év múlva diáknak, fiatalnak lenni.
A Szigen megtartott TEDx Hatás-ellenhatás című program fő mondanivalója és kérdésköre azt boncolgatta, vajon milyen lesz 10 év múlva diáknak, fiatalnak lenni.
Varga Judit a Sziget-fesztivál európai uniós pontján azt mondta, az Igazságügyi Minisztériumban munkacsoport alakul például annak áttekintésére, hogy hol a véleménynyilvánítás és a techcégek által gyakorolt cenzúra szabadsága. A munkacsoport más kérdéseket is vizsgálni fog.
Eltérően látják a fesztivál látogatói, helyesen tette-e az üdítőmárka, hogy elindította a bevállalós, meleg párokat is plakátjaira helyező kampányát, és hogy a húzásnak milyen következményei lehetnek a cég megítélésére nézve. A Szigeten járva szétnéztünk a Magic Mirrorban is, ahol a homoszexualitás témájához kapcsolódó programok is vannak.
Új fázisba érkezett a Sziget Fesztiválra az üdítőmárka egyenjogúságpárti kampánya. A cég plakátokat cserél, de állítása szerint nem a vita miatt. Eközben rongálás ért néhány eddigi #loveislove plakátot. Feltehetőleg az új típusú plakát is sokakat fog zavarni.
Homoszexuális emberek is szerepelnek a Coca-Cola #loveislove kampányának egyik plakátján, emiatt egy fideszes képviselő bojkottot hirdetett a kormány stratégiai partnere ellen és online petíció is indult. A Coca-Cola azonban folytatja egyenjogúságpárti kampányát, sőt szivárványos palackkal készül a Sziget-fesztiválra. Mivel az üdítőmárka plakátjai a BKV-s felületeken is megjelentek, a tömegközlekedési cég is megszólalt. Becsatlakozott a Hit Gyülekezete is a megszólalók közé.
208 millió forint közpénzt emésztett fel, hogy Orbán Viktor rendszerváltáskori hangját sugározzák a Sziget Zrt. fesztiválozóinak, írja a G7, mely arról is beszámolt, hogy a fesztiváliroda legalább 2 milliárd forint állami pénzt kapott az elmúlt években, ám ennek ellenére mégsem biztosítja az állami pénzekkel kapcsolatos transzparenciát, az ezzel kapcsolatos kérdésekre pedig nem válaszolt.
A Balaton Sound egy biztonságot növelő mobilapplikációs megoldást jelentett be, a VOLT pedig számos különleges gyerekprogramot.
A Sziget és a VOLT fesztivált szervező vállalkozás nem ért egyet az adatvédelmi hatóság által kiszabott 30 millió forint összegű bírsággal. A cég szerint az általa szervezett fesztiválok beléptetési rendszere mintaszerű. Leírták, miért nem értenek egyet a bírsággal.
A 30 milliós bírság megfizetésén túl a Sziget és a VOLT fesztiválokat is szervező részvénytársaságnak a Media1 értesülése szerint a beléptetési gyakorlatát is felül kell vizsgálnia, mert az már 2016 óta jogsértően zajlott.