szabó zoltán

Szabó Zoltán, az RTL Magyarország új marketing és kommunikációs igazgatója, az Index volt stratégiai és kreatív igazgatója

Újabb médiaipari nagyágyú távozott a HVG-től – Cáfolják, hogy Munk Veronika lehet Szabó Zoltán utódja

A Media1 értesülése szerint nemrég távozott Szabó Zoltán digitális portfólió- és marketing igazgató a HVG-től. Eközben néhányan azt terjesztik, hogy a Telex egykori első főszerkesztője, a jelenleg szlovák Denník N-nél vezetőként tevékenykedő Munk Veronika a HVG-hez igazolhat, ugyanakkor a Media1 érdeklődésére Szauer Tamás, a HVG vezérigazgatója és Munk Veronika is cáfolta ezt.

PestiSrácok

Elárasztották a PestiSrácok főoldalának alját a helyreigazítások és bocsánatkérések

Egyszerre 6 közleményt is közöl a PestiSrácok jelenleg a főoldalának alján, beismerve, hogy valótlanságok jelentek meg az oldalon. Az egyik közleményben Szabó Zoltántól, az Index volt újságírójától (az RTL Magyarország jelenlegi kommunikációs igazgatójától) is bocsánatot kérnek egy több évvel ezelőtti tartalmazó lejárató anyag miatt.

Szabó Zoltán, az RTL Magyarország új marketing és kommunikációs igazgatója, az Index volt stratégiai és kreatív igazgatója

Az Indextől érkezik az RTL Magyarország új marketing és kommunikációs igazgatója

Szabó Zoltán, az Index nemrég távozó stratégiai és kreatív igazgatója veszi át az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatóságának irányítását. Bejelentették azt is, hogy Schiwert-Takács László, a nyáron leköszönő marketing és kommunikációs igazgató milyen munkakörben folytatja a vállalatnál.

Az Index.hu szerkesztősége a távozó indexesek távozása után, 2020.08.31-én.

Újabb változások az Index stábjában

Miközben további távozó vezető indexesek neve is eltűnt a napokban a lap impresszumából, kiderült, hogy visszatért az Indexhez az ősindexes Razzia Cattani, csatlakozott Sereg András, egykoron a Népszabadságnál publikáló szakújságíró, aki később az Alkotmánybíróság sajtófőnöke volt, és a volt pristinai magyar nagykövet is leszerződött az Indexhez.

Brandfestival

Fizetős tartalom és más aktuális trendek a magyar médiában

Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások