fbpx

stock richárd

Lampé Ágnes rádiós és televíziós műsorvezető

Valótlan indokkal rúgta ki a Klubrádió az egyik ismert műsorvezetőjét?

Azt írta a Klubrádió vezetősége Lampé Ágnes, az elbocsátott rádiós műsorvezető felmondásába, hogy nem járt be dolgozni a rádióba és nem készítette el a műsorait, valamint nem jelent meg a rádió vezetősége által kezdeményezett egyeztetéseken. Csakhogy Lampé Ágnes álláspontja szerint épp a leírtak ellenkezője volt az igaz: a műsorvezető nem mehetett be a munkahelyére és nem készíthette el a műsorait. A felek között amúgy egyetlen találkozó jött létre, és azon Lampé meg is jelent. A műsorvezető ügyvédje már épp perelni készült a Klubrádiót, amikor fordulat következett be az ügyben. Stock Richárd, a Klubrádió vezérigazgatója eltérően emlékezik a történtekre: szerinte jogszerűen bocsátották el a műsorvezetőt, és a megjelölt indok valós volt.

Arató András (balra), a Klubrádió elnöke és Stock Richárd, a Klubrádió vezérigazgatója a bíróságon

Ezekre a „bűnökre” hivatkozva veszik el a Klubrádió frekvenciáját

A Media1 felvilágosítást kért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságtól, milyen konkrét jogsértéseket követett el a Klubrádió, ami alapján úgy vélte a Médiatanács, hogy a Klubrádió jogosultsága nem hosszabbítható meg. Megérkezett a válasz és rögtön a Klubrádió vezérigazgatója is reagált rá.

Klubrádió

24 milliót fizettetne a Klubrádióval a bíróság, a rádió fellebbez a mai ítélet ellen

24 millió forint perköltség megfizetésére kötelezte mai első fokú ítéletében a Klubrádiót a Törvényszék, mivel a bíró nem tartotta megalapozottnak a médiahatóság elleni kártérítési perben megjelölt 1,2 milliárd forint kártérítési összeget, így most elutasította a felperes keresetét. A rádió vezetőjét és elnökét kérdezte a Media1 az ítélethozatal után.

Klubrádió

Ismét a Médiatanács kezében a Klubrádió sorsa

Kérelmet adott be pár hete az éppen ma a 18. születésnapját ünneplő, pár éve a Médiatanács által majdnem teljesen elnémított rádió a 2021 elején lejáró médiaszolgáltatási jogosultságának meghosszabbítása ügyében a grémiumhoz. Stock Richárd vezérigazgatót erről kérdezte a Media1.

Stock Richárd (Klubrádió), Jávor Benedek (PM), Urbán Ágnes (Mérték). Fotó: a szerző mobiltelefonos felvétele

Uniós panasz a magyar médiarendszer torzítása miatt

Panaszbeadvánnyal fordultak magyarok az Európai Bizottsághoz a kormány versenyellenes média-, illetve reklámpiaci beavatkozása miatt. Szerintük tiltott állami támogatás az a reklámpénz, amit például a Magyar Idők és a TV2 kap.