
Való Világ maratont tartott a médiahatóság
Így aztán grafikonon is ki tudták mutatni, hányszor volt káromkodás és erotika az egyébként nem is a magyar médiahatóság alá tartozó RTLII valóság showjában. Az is kiderült, hányszor ittak alkoholt.
Így aztán grafikonon is ki tudták mutatni, hányszor volt káromkodás és erotika az egyébként nem is a magyar médiahatóság alá tartozó RTLII valóság showjában. Az is kiderült, hányszor ittak alkoholt.
A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.
A legtöbb időt sorozatokkal töltik a magyar tévénézők a Nielsen Közönségmérés legutóbbi összesített adatai alapján. A tévéfüggőség egyébként az 50 év alattiakra is jellemző, de jóval kevésbé. Sok fiatalt viszont elszipkáz az internet.
Megduplázódott egy év alatt a kormánypárti sajtóban a helyreigazítások száma. A kormányközeli orgánumok által elvesztett 109 helyreigazítási perrel szemben alig néhányszor vesztettek bíróságon a kormánytól független médiumok.
A helyi rádiók reklámjait értékesítő Radio Sales House kutatási adatokat közölt arról is, melyek voltak a leghallgatottabb helyi rádiók Hódmezővásárhelyen, Szegeden és Szigetszentmiklóson.