
Podcastekre fókuszáló új hazai hirdetésértékesítő ház indult
Az új podcast sales house-t a Betono Studiós Hampuk Richárd alapította.
Az új podcast sales house-t a Betono Studiós Hampuk Richárd alapította.
Miközben a Project029 médiavállalat körül sokasodnak a jogi, bírósági eljárások egy tulajdonosi háborúval összefüggésben, a miniszterelnökkel közismerten baráti kapcsolatot ápoló Mészáros Lőrinc érdekeltségébe tartozó, a Közmédia és a TV2 reklámfelületeit is értékesítő Atmedia kereskedőház felel ezután a mostanában egyre durvább fejleményeket megélő szaklapok hirdetési felületeinek értékesítéséért. Tanulságos történet következik arról, hogyan alakult így a PC World, a GameStar és a Computerworld, valamint a Puliwood sorsa.
A női egészségportállal bővül az Ads Interactive médiaportfóliója.
Ezentúl az Adaptive Media végzi az ellenőrzött használt autókat kínáló piactér display és programmatic hirdetési megoldásainak értékesítését.
A tévés műsorvezető által indított internetes oldallal, az Indirekt.hu-val bővült a Mészáros Lőrinc felcsúti nagyvállalkozó érdekeltségébe tartozó sales house portfóliója.
A reklámértékesítő ház online portfóliója ezúttal egy főleg férfiakat célzó, videójátékos témákat feldolgozó oldallal bővült.
Így a blikk.hu-t is az Adaptive Media értékesíti 2020-tól az ügynökségi, illetve programmatic piacon.
Két tematikus oldal, valamint egy sportklubokban sugárzott rádió is hozzájuk igazolt.
A legnagyobb hazai művészeti magazin hirdetési felületeit is az Adaptive Media értékesíti ezentúl.
Partneri együttműködést kötött az állásportál és az Adaptive Media.