IGN Hungary

Bővült az Atmedia portfóliója

A reklámértékesítő ház online portfóliója ezúttal egy főleg férfiakat célzó, videójátékos témákat feldolgozó oldallal bővült.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin

Februártól az amerikai alapítású, videó játékokra és szórakoztatófilmek híreire, tesztjeire szakosodott weboldal magyar verziójának, az IGN.hu hirdetési felületeivel bővült az Atmedia online portfóliója.

Az IGN jelenleg 112 országban, 25 különböző nyelven érhető el. A magyar változatot helyi szerkesztőséggel az IGN Hungary 2015 elején indította el.

Az IGN.hu az elmúlt években a film és a videójáték ipar kulisszatitkaival foglalkozva videót készített játékfejlesztő stúdióknál, valamint filmforgatásokon és különböző premier előtti eseményeken is jelen voltak.

További online médiával kapcsolatos hírek találhatók a Media1-en!

Szóljon hozzá!

Ez is érdekelheti

Az RTL Klub Álarcos énekes című showja

Hiába győzött az RTL Klub Álarcos énekese, a TV2 lett a vasárnap este nyertese

Az RTL Klub álarcos showja nézettebb volt ugyan, mint a TV2-n újként bemutatkozó, hasonló jellegű Nicsak, ki vagyok? A rejtélyek színpada, de az RTL Klub mégsem tudta megnyerni az egész estés nézettségi versenyt, mert bejött a TV2 stratégiája, hogy az ő showja jóval hosszabb. Az RTL a heti főműsoridős csatornaátlagot tekintve is alulmaradt.

Orbán Viktor miniszterelnök évértékelője 2020. február 16-án a Várkert Bazárban

A Magyar Hang idén sem lehetett ott Orbán Viktor évértékelőjén, a 24.hu küzdelem árán – továbbra sincs transzparencia a Miniszterelnökségen

A miniszterelnök stábja az Orbáninfóhoz hasonlóan a vasárnapi miniszterelnöki évértékelőről is távol tartotta volna a 24.hu stábját, de aztán jött két, a portál szempontjából kedvező fordulat. A Magyar Hang nem volt ennyire szerencsés. Az ügy ismét rávilágít arra, hogy a Miniszterelnökség továbbra sem híve a transzparenciának és a kormány akár vezető médiumokat is kész akadályozni a munkában.