
Hamarosan jöhetnek a reklámok a Netflixre
A streaming platform vezérigazgatója 2019-ben még határozottan azt állította, hogy nem lesznek reklámok a felületen.
A streaming platform vezérigazgatója 2019-ben még határozottan azt állította, hogy nem lesznek reklámok a felületen.
Az Állami Számvevőszék nagyjából még két hétig fogadja be a két referendummal kapcsolatos politikai hirdetésekre vonatkozó adatokat.
A Nemzeti Választási Bizottság (NVB) a szerdai ülésén döntött a pártlistát, illetve nemzetiségi listát állító jelölőszervezetek politikai reklámjainak közzétételére rendelkezésre álló közszolgálati műsoridő felosztásáról – számolt be az MTI.
A „Miért Rádió” nevű projekt támogatói egy közös stratégia megvalósításával kívánják a rádiós piac iránti hirdetői érdeklődést növelni és még több hirdetőt hozzásegíteni a még sikeresebb kommunikációhoz.
Az elmúlt napokban a TV2 Csoport reklámszüneteiben felvillanó reklámokban népszerűsítette a Gattyán György nevével fémjelzett Megoldás Mozgalom nevű újdonsült párt digitalizációra vonatkozó elképzelését, pedig korábban a Nemzeti Választási Bizottságnál kellett volna engedélyeztetniük, ha be kívánnak fogadni politikai reklámot. A trükk lényege, hogy a hirdető hivatalosan nem maga a reklámozott párt, hanem egy, a párt alapítójához, Gattyán Györgyhöz köthető kft. A Media1 megkérdezte a Nemzeti Választási Bizottságot, hogy ez rendben van-e.
Különleges reklámsorozatot készített a Republic Group a Raiffeisen Bank számára, amelynek legújabb része néhány napja már látható a televízióban és további felületeken. Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója és Márton Szabolcs, a Republic Group kreatívigazgatója avatja be a kampánnyal kapcsolatos kulisszatitkokba a Media1 olvasóit.
A tender egyik kikötése, hogy éves szinten legalább 2,3 milliárd forint bevételt várnak el. A szerződés kiterjed a tévé- és rádióreklámokra, valamint a különböző online felületekre is.
A Társaság a Szabadságjogokért a TV2 Tények című műsorának egy tavaly tavaszi adása kapcsán perelte a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsát, amiért az nem lépett fel egy vélt jogsértés kapcsán, de a Kúria elutasította a jogvédő szervezet keresetét. Azonban a TASZ a Media1 érdeklődésére közölte, várhatóan jogi lépéseket tesz a Kúria ítélete ellen. A médiahatóság számára kedvező ítéletről az NMHH a Médiatanács e heti üléséről kiadott, több ponton hiányos összefoglalóban számolt be.
Február 12-én 16 óráig jelentkezhetnek a Nemzeti Választási Bizottságnál (NVB) azok a televíziók és rádiók, amelyek az országgyűlési képviselő-választás, illetve a vele egy napon tartandó országos népszavazás kampányidőszakában politikai reklámot kívánnak közzétenni.
Több problémát is talált a versenyhatóság, és végül több mint 20 millió forintos büntetéssel szankcionálta a Nutriversumot. A marketing-együttműködésben Gődényt képviselő East to West Hungary Tradet is büntették.