
Eldőlt, hogy ismét negyedmilliárdért vásárol a médiahatóság Balásy Gyula médiaügynökségén keresztül reklámfelületeket
Nem volt nagy verseny, hiszen egyetlen szereplő vett részt az NMHH közbeszerzési eljárásán.
Nem volt nagy verseny, hiszen egyetlen szereplő vett részt az NMHH közbeszerzési eljárásán.
Várhatóan 2022 utolsó negyedévében lesz majd elérhető a reklámokkal támogatott szint „fél tucat” piacon, a széleskörű bevezetés jövő év elején várható.
Hiába zárt jó negyedévet a The Walt Disney, a cég így is közel 40 százalékos áremelést tervez a Disney+ streamingszolgáltatása kapcsán.
Számos európai és közép-ázsiai piacon nyílt meg a hirdetési lehetőség a közösségi médiás felületen.
Túlságosan erotikusnak és ezáltal erkölcstelennek találták a minisztériumban, ahogy egy nő elfogyasztott egy jégrémet.
Reklámokat tartalmazó, a reklám nélküli változathoz képest olcsóbb előfizetési típus elindítását jelentette be a Cannes Lions reklámfesztiválon Ted Sarandos, a Netflix társ-vezérigazgatója.
Emellett egy másik eset miatt figyelmeztetésben is részesítette a tévétársaságot a grémium. Bírságot szabtak ki a Best FM szolgáltatójára is.
Az országgyűlési választást és népszavazást követően 15 napjuk volt a médiumoknak megküldeni az ÁSZ-nak a tájékoztatójukat, amiből kiderül, mekkora összeg folyt be hozzájuk.
A kormányközeli üzletemberhez köthető cégek egy éven át több helyszínen is koordinálhatnak majd programokat, és legalább ezer hivatal rendezvényszervezői is lesznek.
A városképet óvnák a döntéssel.