
Idén is Digitális Díjat hirdet a Vodafone Magyarország alapítványa
A pályázaton 15 millió forintot lehet szerezni.
A pályázaton 15 millió forintot lehet szerezni.
Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri hétfőn kihirdette, hogy mely pályamunkák kerültek shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.
A digitális újságírás legújabb irányzatait sajátíthatják el a gyakorló és még most tanuló újságírók a „Newsreel, hogyan tanítsuk a jövő újságíróit?” projekt néven futó tananyagból. Elmentünk a témával kapcsolatos konferenciára Pécsre, és az újságírói készségek megváltozásáról, illetve az újságírás jelenéről és jövőjéről is sokat hallottunk.
A legjobb honlapok mellett a legjobb applikációkat, rendezvény oldalakat, influenszerkampányokat, digitális marketing- és technológiai megoldásokat összesen 26 kategóriában várja a szakmai zsűri.
Az MRSZ elismerését évente egyszer, a Föld Napján adják át. A szervezet új projektjével a tagjai mellett az egész marketing-, reklám- és kommunikációs szakmát ösztönözni szeretné. A cél, hogy a környezettudatos, a környezeti terhelést minimalizáló attitűd és gyakorlat az iparágban napi rutinná váljon.
A hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nevezhető pályázatokat 6 fős, a kommunikációs- és pr-szakma szakembereiből álló grémium bírálja el. Pályázni október 11-ig lehet.
Jegyzőkönyv is készült róla, hogy a Telenor egyik vezérigazgató-helyettese, Drozdy Győző a Karas Monika vezette Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnál olyan feltétel hiányáról érdeklődött a pályázati dokumentációban, ami nem sokkal később belekerült és a DIGI Mobil számára az 5G tenderről való kizáráshoz vezetett. Ez a feltétel egy korábbi pályázatban még ott szerepelt.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság csak a DIGI 3 konkurensét, a Telekomot, a Vodafone-t és a Telenort volt hajlandó árverési nyilvántartásba venni. Ez most nagyon rosszul jöhet a DIGI-nek.
Négy különböző pályázatot is hirdetett az idén húszéves Internet Hungary.
A távközlési cég olyan médiamegjelenéseket kíván díjazni, melyek a Föld jövője, a környezetvédelem érdekében születtek, illetve a fenntarthatóság témáját járják körül.