fbpx

pályázat

Sándor Imre PR-díj

Sándor Imre PR-Díj 2019: 11 pályázat került shortlistre

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri hétfőn kihirdette, hogy mely pályamunkák kerültek shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

rádió

A Rádió 1 újra szembekerül a Mazán-testvérekkel

Békéscsaba után ezúttal Békés városában alakul újabb küzdelem a felek között. A tét: Rádió 1 / Best FM, vagy esetleg a Mega Rádió tulajdonosaiként ismert Mazán-testvérek által új néven indítandó helyi rádió lesz-e a Békés 94,4 MHz-en a Torony Rádió helyén.

Makrofotó egy fáról

A Magyar Reklámszövetség Zöld Bolygó címmel hirdet pályázatot

Az MRSZ elismerését évente egyszer, a Föld Napján adják át. A szervezet új projektjével a tagjai mellett az egész marketing-, reklám- és kommunikációs szakmát ösztönözni szeretné. A cél, hogy a környezettudatos, a környezeti terhelést minimalizáló attitűd és gyakorlat az iparágban napi rutinná váljon.

A Newsreel, hogyan tanítsuk a jövő újságíróit? konferencia logója

Hova tart az újságírás jövője?

A digitális újságírás legújabb irányzatait sajátíthatják el a gyakorló és még most tanuló újságírók a „Newsreel, hogyan tanítsuk a jövő újságíróit?” projekt néven futó tananyagból. Elmentünk a témával kapcsolatos konferenciára Pécsre, és az újságírói készségek megváltozásáról, illetve az újságírás jelenéről és jövőjéről is sokat hallottunk.

Sándor Imre PR-díj

Bejelentették az idei Sándor Imre PR-Díj zsűrijét

A hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nevezhető pályázatokat 6 fős, a kommunikációs- és pr-szakma szakembereiből álló grémium bírálja el. Pályázni október 11-ig lehet.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások