Sándor Imre PR-díj

Sándor Imre PR-Díj 2019: 11 pályázat került shortlistre

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri hétfőn kihirdette, hogy mely pályamunkák kerültek shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.
Share on facebook
Share on twitter
Share on tumblr
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on skype
Share on email

Rekordszámú nevezés érkezett az idei Sándor Imre PR-díjra, a 2019-es versenyre ugyanis összesen 28 pályázat érkezett, a legtöbb egyébként az Uniomediától (4 db), 3 pályázattal nevezett az Avantgarde Public Relations míg 2-2 pályázatot nyújtott be a HPS Group, a Próbakő Kommunikáció, a Cafe PR és a Ferling.

A pályázatok közül 22 érkezett kommunikációs kampány, míg 6 érkezett hírnévmenedzsment kategóriában. A hattagú zsűri először online formában értékelte a pályázatokat, majd november 13-án összeült és az ott született döntés alapján ezek közül összesen 11 nevezés került shortlistre, ebből 7 kommunikációs kampány, 4 hírnévmenedzsment kategóriában.  A 4 hírnévmenedzsment shortlist pályamunkák közül egyébként 3-at eredetileg a kommunikációs kampány kategóriában neveztek be a pályázók, de a zsűri úgy döntött, hogy a pályázatok tartalma alapján azokat átsorolja hírnévmenedzsmentbe.

Az, hogy a zsűrizés alapján mely pályázatok érdemesek a Sándor Imre PR-díjra, december 11-én 18 órakor derül ki az ünnepélyes díjátadón a Budapest Music Centerben. A díjátadó részletes programját az MPRSZ később teszi közzé.

A shortlistre került pályamunkák

Kommunikációs kampány:

A kocsiban a telód nem a haverod. Edukációs kampány
Pályázó: Uniomedia Group

Megbízó: Aegon Zrt.

#kösziadalt
Pályázó: Próbakő Kommunikáció

Megbízó: Artisjus

Legjobb védekezés a tudás
Pályázó: LA Communications

Megbízó: K&H

Samu a láma feleséget keres

Pályázó: White Elephant Digital

Megbízó: Katica Tanya Élményközpont

Útlevél a zene világába
Pályázó: Pannon Filharmonikusok

Megbízó: Pannon Filharmonikusok

vigyázz#KáPé vlog és applikáció
Pályázó: LWp Kommunikáció

Megbízó: K&H Csoport

Vodafone Nőnap
Pályázó: HPS Group

Megbízó: Vodafone

Hírnévmenedzsment:

Balaton Sound Safety First
Pályázó: HPS Group

Megbízó: Sziget Kft.

Drehertől-Dreherig, A kőbányai sörgyár alapításának 165. évfordulója
Pályázó: Noguchi Porer Novelli

Megbízó: Dreher Sörgyárak Zrt.

Libri irodalmi díjak
Pályázó: Libri-Bookline Zrt.

Megbízó: Libri-Bookline Zrt.

Út.ON a segítség!
Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.

Megbízó: E.On Hungária Zrt.

A Magyar PR Szövetség által meghirdetett Sándor Imre PR-díj idei zsűrijének elnöke, R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, az MPRSZ leköszönő elnökségi tagja. A zsűri tagjai Bede Márta (Well PR Ügynökség, ügyvezető igazgató), Bodó Teodóra (Medtronic Hungary, regionális kommunikációs vezető), Maczelka Márk (SPAR Magyarország, kommunikációs vezető), Ruska Viktória (kommunikációs szakember) és Szalay Dániel (Media1, főszerkesztő).

A Sándor Imre PR-díjjal kapcsolatos korábbi híreinket ide kattintva olvashatják.

Borító: A Sándor Imre PR-díj egy korábbi évben

Szóljon hozzá!

A Media1 legfrissebb hírei

Kövessen minket!

Iratkozzon fel a Media1 napi hírlevelére!