online vásárlás

e-kereskedelem, online vásárlás

Itthon is egyre többen vásárolnak divatcikkeket online

Az online kereskedők helyzeti előnye egyértelművé vált a fizikai üzlettel rendelkezőkkel szemben. A közösségi média a kereskedelemben is térhódító útra indult, és egyre többen fektetnek a mesterséges intelligencia eszközeibe. A közép- és kelet-európai régió lett az egyik leggyorsabban növekvő divatkereskedelmi piac Európában.

Aldi üzlet

Saját webshopot indít az ALDI

Az üzletlánc egy minden országra és termékkínálatra kiterjedő, globálisan egységes informatikai rendszer kiépítésével alapozza meg az online vásárlás bevezetését.

online vásárlás, e-kereskedelem

3 fontos trend, ami tovább pörgetheti idén az e-kereskedelmet

Új kereskedelmi csatornává váló közösségi média, mesterséges intelligencia és intelligens hangszórók. Három egyre fontosabb dolog, melyekre jól teszik az internetes kereskedők, ha odafigyelnek, és időben kidolgozzák a stratégiájukat.

Ford Petrányi

Ráfeküdt a Ford a haszongépjárműi zöldítésére (x)

Az 1903-ban Henry Ford által alapított amerikai multinacionális vállalat, a Ford nemrégiben megrendelt, az Egyesült Királyságban és Németországban végzett kutatása szerint a legtöbb vásárló előnyben részesítené az olyan online kereskedéseket, amelyek elektromos hajtású járművel szállítják ki az árut.

e-kereskedelem

Ezek a legfontosabb trendek az e-kereskedelemben

A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.

kisbaba

Milyen egy megbízható bababolt? (x)

Ahogyan azt biztosan te is tudod, az internet előnye az, ami a hátránya is. Bárki bármit feltölthet rá. Ez azt jelenti, hogy akár babáknak való termékeket is ellenőrzés nélkül árusíthat bárkit, ha azok az adott előírásoknak megfelelnek. Honnan tudhatja akkor egy friss kismama vagy épp anyuka, hogy honnan szerezzen be mindent gyermekének?

e-commerce, e-kereskedelem, online kereskedelem

Ingyenes e-kereskedelem akadémia indul, iparági nagyágyú is előad

Magyarországon is soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly a koronavírus-járvány. 2020 első felében a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben, vagyis a szegmens a COVID-válság nyertese lett. Most ingyenes online szakmai előadás-sorozat indul a témához kapcsolódóan.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások