
Egyeztetést kezdeményez az Operatív Törzzsel a webshopok érdekképviselete
Ellentmondásos helyzet alakult ki, hogy működtethetnek-e jelenleg a webshopok személyes átvevő pontokat vagy sem.
Ellentmondásos helyzet alakult ki, hogy működtethetnek-e jelenleg a webshopok személyes átvevő pontokat vagy sem.
Az online kereskedők helyzeti előnye egyértelművé vált a fizikai üzlettel rendelkezőkkel szemben. A közösségi média a kereskedelemben is térhódító útra indult, és egyre többen fektetnek a mesterséges intelligencia eszközeibe. A közép- és kelet-európai régió lett az egyik leggyorsabban növekvő divatkereskedelmi piac Európában.
Az üzletlánc egy minden országra és termékkínálatra kiterjedő, globálisan egységes informatikai rendszer kiépítésével alapozza meg az online vásárlás bevezetését.
Többek között erről beszélgettünk szakértő vendégünkkel a Media1 február eleji műsorában.
A Glami keresőmotor felmérése alapján a legnépszerűbbek között szerepel az About You, a H&M és a Bonprix is.
Új kereskedelmi csatornává váló közösségi média, mesterséges intelligencia és intelligens hangszórók. Három egyre fontosabb dolog, melyekre jól teszik az internetes kereskedők, ha odafigyelnek, és időben kidolgozzák a stratégiájukat.
Az 1903-ban Henry Ford által alapított amerikai multinacionális vállalat, a Ford nemrégiben megrendelt, az Egyesült Királyságban és Németországban végzett kutatása szerint a legtöbb vásárló előnyben részesítené az olyan online kereskedéseket, amelyek elektromos hajtású járművel szállítják ki az árut.
A SearchNode kutatása alapján a tavalyi trendek 2021-ben még inkább erősödni fognak. Most kereskedők megkérdezésével újabb érdekes adatok derültek ki az elmúlt időszakról is.
Ahogyan azt biztosan te is tudod, az internet előnye az, ami a hátránya is. Bárki bármit feltölthet rá. Ez azt jelenti, hogy akár babáknak való termékeket is ellenőrzés nélkül árusíthat bárkit, ha azok az adott előírásoknak megfelelnek. Honnan tudhatja akkor egy friss kismama vagy épp anyuka, hogy honnan szerezzen be mindent gyermekének?
Magyarországon is soha nem látott áttörést hozott az online kereskedelem terén tavaly a koronavírus-járvány. 2020 első felében a KSH adatai szerint közel 500 milliárd forintra nőtt az e-kereskedelem forgalma, miközben minden 3. magyar rendszeresen és szívesen költi pénzét a digitális térben, vagyis a szegmens a COVID-válság nyertese lett. Most ingyenes online szakmai előadás-sorozat indul a témához kapcsolódóan.