Az ALDI Süd várhatóan az idei év első felében fogja bevezetni azon új háttérrendszereit Németországban, amellyel megteremti az e-kereskedelem, az internetes értékesítés alapjait – írja a Lebensmittel Zeitung alapján az ecommercenews.eu
Az új rendszert az Aldi Süd mellett a „testvércége”, az Aldi Nord is használja majd.
Az ALDI lépése azért érdekes, mert a vállalat mostanáig nem volt annyira lelkes az internetes értékesítés kapcsán, ugyanis stratégiájuk része, hogy az élelmiszerek mellett az üzletekben más termékeket is értékesít, és a profit főleg abból származik. Feltehetőleg a koronavírus miatti korlátozóintézkedések és a megváltozott életmód változtatta meg az ALDI gondolkodását, hiszen versenytársai közül egyre többen nyújtanak hasonló kiszállításos megoldást, gondoljunk csak idehaza például a TESCO-ra, a Sparra, az Auchanra, a Kifli.hu-ra, a CBA-ra, a Groby-ra és a többi szereplőre.
Egyébként Budapesten egy ideje van már lehetőség rendelni az ALDI-ból, de nem az ALDI-tól: mintegy 3000 zömében saját márkás élelmiszer, illetve egyes nem-élelmiszer jellegű – termék vált elérhetővé, csakhogy ez nem az élelmiszerlánc szolgáltatása, hanem egy másik vállalkozásé, a roksh.com-é, mely biztosítja ennek a technikai és logisztikai hátterét. Ez ténylegesen úgy működik, hogy a Roksh munkatársai összeszedik a termékeket és megvásárolják azokat. A mostani fejlesztés megvalósulása után viszont az ALDI saját maga biztosítja a kiszállítás hátterét, és cél az is, hogy minél több helyre jusson el a kiszállítási szolgáltatás. Maga a beruházás egyébként megközelítőleg 1,5 milliárd euróba kerül majd.
További hírek találhatók a Media1.hu-n!