
Összefogott a magyar sajtó a koronavírus-járvány lassításáért
Egységes címlappal hirdetik ma az ország teljes területén a nyomtatott sajtótermékek: Maradj otthon! Néhány jelentős digitális médium is csatlakozik a kezdeményezéshez.
Egységes címlappal hirdetik ma az ország teljes területén a nyomtatott sajtótermékek: Maradj otthon! Néhány jelentős digitális médium is csatlakozik a kezdeményezéshez.
Kutatás készült arról, hogy a koronavírus témaköre hogyan terjed online.
Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.
Miután az oldal felfüggesztette működését pénzügyi gondokra hivatkozva, hirtelen jelentős számú előfizetőjük lett.
Józsefváros vezetője bejelentette, hogy a Mérték Médiaelemző Műhely munkatársait megbízta a Józsefváros Újság médiaombudsmani feladataival, illetve a lap monitoringjával. Az új polgármester azt mondta, a lapban helye lesz az ellenzékbe szorultak véleményének is, vagyis nem akarnak bosszút állni az elmúlt időszakért, amikor ennek ellenkezője volt igaz.
Pusztay Andrást, az Index.hu Zrt. júliusban kinevezett régi-új vezérigazgatóját kérdeztük az Index helyzetéről és jövőjéről, például arról, hogy még manapság is sokan tartanak az oldal lehetséges bezárásától, de szóba került az is, mi az oka az Index címlapján a blogajánlós doboz újabb átalakításának, illetve átnevezésének.
A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.
A BuzzFeed és a HuffPost összesen ezer munkatársának nemrég bejelentett elbocsátása kapcsán a The Guardian arról írt, hogy kérdésessé vált a digitális újságírás jövője, nem működnek a jelenlegi bevételi modellek. Van, aki konyhai felszerelések értékesítésével próbálkozik, mások a podcastoktól remélik a megváltást.