
Egy új budapesti nevezetességhez igazol Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media Magyarország két évtized után távozó ügyvezetője
Óhidi a médiaipar után a turizmus területén folytatja karrierjét.
Óhidi a médiaipar után a turizmus területén folytatja karrierjét.
Megújult menedzsment- és vállalatvezetési struktúrával folytatja a Marquard Media Magyarország (MMM), miután Óhidi Zsuzsanna több mint két évtized után távozik a médiavállalat éléről.
Elődje, Pastyik Renáta 20 éven keresztül dolgozott a médiavállalatnál.
Hogyan lehet elkötelezetté tenni az olvasói közösséget, hogy az hajlandó legyen fizetni a tartalomért? Tényleg érdemes-e televízióban is hirdetni? Miért fontos a márkabiztonság a jelenlegi hazai médiakörnyezetben? Többek között ezekről is hallottunk a Brandfestivalon az Index, a HVG, az Atmedia, a Marquard Media, a Portfolio, a Mediaworks / KESMA és a Central Médiacsoport képviselőjétől.
Bus István szerint részben a modern férfi kép- és szerepminták változása áll az eddigi általa irányított férfimagazin bezárásának hátterében. Bus István egyébként házon belül, az APA Magazin élén folytatja tovább karrierjét, ezzel kapcsolatos terveiről is tájékoztatást adott.
A Marquard Media Magyarország átstrukturálja üzleti fókuszait 2020-ra, ennek esik áldozatul a magyar Playboy mellett az Exclusive és a Men’s Health című lap is.
A Marquard Media Magyarország női életmódlapja június közepén jelent meg utoljára. Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója a Media1 érdeklődésére elmondta, miért alakult így a lap sorsa, és mi lesz a meglévő előfizetésekkel.