
Olvasást népszerűsítő kampányt indított a Central Médiacsoport
A médiavállalat több nyomtatott és online platformja is csatlakozott a kezdeményezéshez.
A médiavállalat több nyomtatott és online platformja is csatlakozott a kezdeményezéshez.
Az Index után az NLC-nek kezdett el írni Pálúr Krisztina, előbbi lap Kultúra rovatának volt munkatársa, aki a tömeges távozásokkor hagyta el az Indexet.
A veszélyhelyzet kihirdetésével egyidőben a Central Médiacsoport online portfóliójának olvasottsága napról-napra rekordokat dönt. Ez részben betudható annak, hogy a koronavírusra világszerte is rengetegen kíváncsiak, és igyekeznek tájékozódni a témában. A vezető site-ok emellett olyan hasznos, sokszínű, és érdekes tartalmat igyekeznek megosztani az olvasókkal, melyek ebben a helyzetben a legtöbbet segítik, legyen szó akár a főzésről, otthoni teendőkről, szórakozásról, vagy a hiteles információkról.
A Cosmopolitan magazin mellett néhány másik magazin megjelenési gyakorisága is változik, de a Central Médiacsoport a különböző területein fejlesztésekkel ellensúlyozza ezeket.
A Central Médiacsoportba hamarosan beolvadó Central Digitális Média Kft.-t az RTL Magyarországgal tervezett, de a Médiatanács által meghiúsított stratégiai együttműködés előkészítési fázisában hozták létre.
Az árbevétel mérsékelt növekedése mellett jelentősen zsugorodott a Central Digitális Média Kft. és a Central Médiacsoport profitja. Az Opten adatai alapján egyébként nem csak Varga Zoltán tulajdonosa a cégcsoportnak.
A Central Médiacsoport nőket megcélzó kiadványa új nevet és külsőt is kap.