fbpx

megújulás

A 168 Óra új (balra) és régi külseje (jobbra)

Megújult a 168 Óra hetilap és a 168ora.hu

A nyomtatott újság címlapját ezentúl magyar képzőművészek készítik. Változott a papír minősége és a lap belül is merőben új külsőt kapott. Az online portál új nevet is kapott.

Ripost7, a Ripost hetilap formában

Hetilap lett és megdrágult a Ripost

Miközben az eddig naponta megjelenő kormányközeli médiaterméket bulvárhetilappá alakították át, és a nevén, illetve formátumán is változtattak, valamint az ára is jelentősen megnőtt, néhány dolog azért mit sem változott az újság kapcsán.

Femina

Megújította az Indamedia a Feminát

Újragondolt címlappal és megújult dizájnnal jelentkezik a női internetes magazin, mely az elmúlt időszakban megelőzte a NLC-t és ezzel piacvezetővé vált.

24.hu megújulás

Megújult a 24.hu – fizetőkapus szolgáltatást is bevezettek

Hétfőről keddre virradó éjszaka megújult a 24.hu, mely fizetőkapus szolgáltatást és egy támogatási programot is bevezetett. Az akkor még csak tervezett megújulásról kérdezte a Media1 hétfő esti rádióműsora Bognár Bálintot, a Central Médiacsoport digitális divízióigazgatóját.

Nosalty megújulás

Megújult a Nosalty

A megújult oldalon jóval hangsúlyosabb receptkereső mellett a magazinos tartalmak is előtérbe kerülnek.

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások