
Megújultak a Telekom mobilnetes díjcsomagjai
A Telekom augusztustól vezette be az új mobil havidíjas adatportfóliót.
A Telekom augusztustól vezette be az új mobil havidíjas adatportfóliót.
A szolgáltató közölte: tavalyhoz képest az idei szezonban az üdülőterületeken 50 százalékkal nagyobb használatot tapasztalnak. Ezt arra a cikkünkre reagálva írták, melyben beeszámoltunk róla: hétvégente nem ritkán másodpercenként 0 megabit az elérhető sebesség egyes területeken.
Ez délelőtt 11 óra és délután körülbelül fél 6 között nem volt lehetséges, ahogy a Telenor ügyfelei sem tudták felhívni a Vodafone ügyfeleit. A Telekom 4G mobilinternete is újra akadozik a Velencei-tónál, ezúttal hétköznap is.
A most még a T-csoporthoz tartozó, a Telekom vállalati ügyfeleket kiszolgáló leányvállalata, a T-Systems írásba adta, hogy nem tud mit kezdeni vele, hogy hétvégente sokszor 0 közelébe zuhan a mobilinternet sebessége a turisztikailag kiemelten fontos Velencei-tó egyes területein. A cégnél időnként a főnökséget okolják, és azzal próbálják vigasztalni az érintetteket, hogy a Balatonnál is gondok vannak a hálózat alultervezettsége miatt.
V-Tel néven teljes országos lefedettséggel rendelkező mobilszolgáltatást indított a V-Telecom, a Magyar Telekom infrastruktúrájára alapozva.
A távközlési cég nem ért egyet a 25 millió forint összegű bírságot kiszabó hatósági döntéssel. A Telekom beszámolt arról is, miért nem.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság azért rótt ki 25 millió forint összegű bírságot, mert a távközlési óriás nem értesítette időben az ügyfeleit egy fontos egyoldalú szerződésváltoztatásról.
Ma jelentették be, hogy a Magyar Telekom megállapodást írt alá a 4iG-vel a T-Systems Magyarország eladásáról. A 4iG-ben nemrég még Mészáros Lőrinc, a gázszerelőből lett felcsúti dollármilliárdos Konzum nevű cégcsoportja volt a fő részvényes.
A régebben Fidesz-kritikát sem mellőző ismert bajai hírportál nemrég a trafikkoncessziós pályázatok nagy győztesének számító házaspár tagjánál, Rácz Péternél, illetve jelentősen veszteséges cégénél landolt, majd eltűntek a kényes politikai témák és az impresszum legfontosabb része, továbbá felmondott a főszerkesztő. Ő nem sokkal később azonban mégis visszatért. A Media1 utolérte.
Az Employer Branding Award díjjal azokat jutalmazzák, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára.