
Átadták a Sándor Imre díjakat
Hosszú idő után idén fődíjat is átadott a zsűri.
Hosszú idő után idén fődíjat is átadott a zsűri.
Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri hétfőn kihirdette, hogy mely pályamunkák kerültek shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.
Sztaniszláv András PR-szakember lett az új elnök. Új elnökséget és etikai bizottságot is választottak.
A Magyar PR Szövetség állásfoglalása arra hívja fel a figyelmet, hogy a mostanában rendkívül elterjedt natív szerkesztőségi tartalmak reklámnak minősülnek.
A szakmai szövetség célja annak elősegítése, hogy az ügynökségi pályázati folyamatok alapját egymás tisztelete és megismerése adja.
Egy héttel tovább lehet a pályázatokat benyújtani a hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriájú pályázaton.
A hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriákban nevezhető pályázatokat 6 fős, a kommunikációs- és pr-szakma szakembereiből álló grémium bírálja el. Pályázni október 11-ig lehet.
Leköszön Lakatos Zsófia, a legutóbbi két ciklus elnöke, de több elnökségi tag, valamint a felügyelő-, illetve az etikai bizottság posztjaira is új embereket választanak.
A Magyar PR Szövetség aggódó állásfoglalást tett közzé az egyre sokasodó hírhamisítás miatt, mivel ezek már a kommunikációs szakma egészének hitelességét veszélyeztetik, ráadásul alternatív valóságban élő, szétszakított társadalmi csoportokat eredményeznek. Azt is írják, hogy egyes kormányok hírhamisító csapatokkal dolgoznak együtt.
Az Employer Branding Award díjjal azokat jutalmazzák, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára.