kiszállítás

Utcai GLS csomagautomata.

Egyre többször rendelnek a magyarok csomagautomatákba – túl a 2000. magyarországi átadóponton a GLS

2022-ben az előző évhez képest 13 százalékkal növekedett az egy főre jutó átlagos online vásárlások száma, ebből adódóan egyre fontosabbá válik a csomaglogisztikai szolgáltatók szerepe az e-kereskedelmi piacon. A növekvő csomagszámmal egyidejűleg a vásárlók csomagátvételi preferenciái is változnak, amely igényekre reagálva a GLS Hungary alig több mint egy év alatt létrehozta hazánk egyik legkiterjedtebb átadópont-hálózatát és már több mint kétezer átadópontot üzemeltet országszerte.

A Media1 e-kereskedelem sorozata 2. részének egyik pillanata

A webshopok túlélése múlhat rajta – az e-kereskedelem logisztikai trendjeiről beszélgettünk a Media1 e-kereskedelem sorozatának 2. részében

A Media1 e-kereskedelem témájú beszélgetéssorozatának legújabb, 2. részében Zabari Istvánnal, a Lumenet világítástechnikai webshop alapító-tulajdonosával, az Ecommerce Hungary szakmai szövetség alelnökével, Perényi Andrással, a Webshippy ügyvezetőjével és társtulajdonosával, valamint Balázs Miklóssal, a Kifli.hu logisztikai trénerével beszélgettünk a webáruházak logisztikai folyamatairól és a területet meghatározó aktuális trendekről.

Hadházy Ákos

Törvényjavaslatot nyújtottak be Hadházyék, hogy ne maradjanak újságjaik nélkül az emberek a nyártól

Három ellenzéki országgyűlési képviselő a postai szolgáltatásokról szóló jogszabály megváltoztatásával azt próbálja elérni, hogy a Magyar Posta nyártól is köteles legyen kivinni a napilapokat az előfizetőknek. Az állami vállalat ugyanis nemrég úgy döntött, megszünteti a napilap üzletágát, így még kérdéses, hogyan jutnak el az újságok az olvasók otthonaiba.

Mielőtt távozna...

Kérje ingyenesen napi hírlevelünket és naponta elküldjük e-mail fiókjába a legfrissebb híreinket!

Adatvédelmi beállítások