kantar media

újságos, újságok, magazinok

A hazai sajtópiac reklámbevételeinek több mint tizede landol nem mért lapoknál

Egy friss, a MATESZ, a Kantar és a NOK által készített, szerdán nyilvánosságra hozott magyarországi elemzés szerint a mérés által hitelesített nyomtatott médiatermékek ugyanakkor stabilan számíthatnak a print piaci költések nagy részére. Kiderült az is, hogy mely tematikák vonzzák be leginkább a hirdetőket.

Mihálszki Zsuzsanna, Kantar Media

Távozott a Kantar Media kommunikációs vezetője

Mihálszki Zsuzsanna 18 évet töltött a fontos médiapiaci adatokat szolgáltató cégnél, ahol annak idején főszerkesztőként kezdett. A szakember egy médiaügynökségnél folytatja karrierjét.

Lokál. Fotó: Ladányi András / Media1

NER-pénzfüggő a magyar hírmédia közel fele

A magyar hírmédiumok 40 százaléka a bevételeik több mint harmadát a Nemzeti Együttműködés Rendszere, azaz az állam adja. Ha e termékeknek piaci alapon kellene talpon maradniuk, jelentős részük újratervezésre kényszerülne, állapítja meg egy napokban publikált elemzés.