fbpx
Mihálszki Zsuzsanna, Kantar Media

Távozott a Kantar Media kommunikációs vezetője

Mihálszki Zsuzsanna 18 évet töltött a fontos médiapiaci adatokat szolgáltató cégnél, ahol annak idején főszerkesztőként kezdett. A szakember egy médiaügynökségnél folytatja karrierjét.

Távozott július elején Mihálszki Zsuzsanna kommunikációs vezető a reklámfigyeléssel, reklámköltés-méréssel foglalkozó Kantar Media csapatából, értesült a Media1.

Úgy tudjuk, Mihálszki Zsuzsanna egy új kihívásnak eleget téve hagyta ott a Kantart, ahol 2001-től dolgozott, eleinte mint az MFpro.hu média és reklámpiaci hírlevél főszerkesztője, majd 2005-től a vállalat kommunikációs vezetője.

Mihálszki távozásához nem valamiféle konfliktus vezetett, egyszerűen új kihívásokra vágyott a cégnél eltöltött közel 18 év után. A Kantar egyelőre keresi a szakember utódját. A távozó vezető egyébként tényleg nagyot váltott, mert bár maradt az iparágban, de az Omnicom csoporthoz tartozó PHD Media Hungary médiaügynökségnél account feladatokat kapott.

Mihálszki Zsuzsanna a Kantar Mediát megelőzően az akkoriban még a Sanoma Budapest (a mai Central Médiacsoport elődjének) magazin-portfóliójába tartozó Médiafigyelő című szaklap (mai nevén Marketing&Media magazin) újságírója volt 1998 és 2001 között, valamint 1997 és 1998 között az akkoriban mértéktartó üzleti hetilapnál, a Figyelőnél volt külsős újságíró.

A karrier rovatban épp ma számoltunk be arról, hogy távozik Gál Judit, az Auchan kommunikációs igazgatója is.

Szóljon hozzá!

Értesüljön azonnal a legfontosabb médiás hírekről!

Lájkolja Facebook oldalunkat!


Kérje ingyenesen napi hírlevelünket!

Adatvédelmi beállítások