
Új elnökséget választott az IAB Hungary
Az elnöki tisztséget a következő ciklusban is Sopov István tölti majd be, akinek már harmadjára szavaztak bizalmat, de változott az elnökség összetétele.
Az elnöki tisztséget a következő ciklusban is Sopov István tölti majd be, akinek már harmadjára szavaztak bizalmat, de változott az elnökség összetétele.
Az internetes szakmai szervezet új ügyvezetőt nevezett ki Kenessey Adrien helyére.
Az IAB Europe a napokban jelentette meg a kontextuális hirdetésekről szóló friss útmutatóját. A téma a harmadik felektől származó cookie-k kivezetése miatt vált különösen fontossá az elmúlt időszakban.
Az IAB Hungary kutatásából kiderült, mekkora a hallgatói tábor mérete, valamint kik, miért és hogyan hallgatják ezt az újabb típusú médiumot.
Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Néz Katát választotta az IAB tagsága a leköszönő elnökségi tag Yasar Umut helyére.
Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
A változást az indokolja, hogy Fináczy Dóra, a korábbi ügyvezető szülési szabadságra megy.
Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Bognár Verát választotta az IAB tagsága a leköszönő Sólyom Balázs helyére.
A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.
Fináczy Dóra váltja Máth Andrást a médiavállalatokat, hirdetőket, technológiai- és kutatócégeket, és az online hirdetési piacon tevékenykedő egyéb cégeket összefogó IAB Hungary, a digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetének ügyvezetői pozíciójában.