fbpx
IAB Hungary

Tisztújítást tartott az IAB Hungary

Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Néz Katát választotta az IAB tagsága a leköszönő elnökségi tag Yasar Umut helyére.
Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: tumblr
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: whatsapp
Megosztás itt: skype
Megosztás itt: email

Yasar Umut 2020 végével befejezi az Omnicomnál folytatott ügynökségi munkáját, és ezzel egyidőben az IAB Hungary elnökségben elfoglalt posztja is megszűnik.  Az IAB Hungary elnöksége megköszönte Umut munkáját az elnökség és a szervezet működésében.

Néz Kata 2005-ben kezdte médiaügynökségi pályafutását az OMD-nél, ahol a Média Diákverseny győztes csapatának tagjaként kapott gyakornoki lehetőséget. Az OMD-nél töltött 8 év alatt offline médiatervezési, ügyfélkapcsolati feladatokkal foglalkozott helyi és nemzetközi ügyfél portfólión.

2011-ben csoportvezetőként érkezett a Zenith Optimediába.

Karrierje egy évvel később, az Omnicom Media Grouphoz visszatérve fordult digitális irányba, ahol Yasar Umuttal szoros együttműködésben dolgozott a Resolution Media digitális média részleg kialakításán, valamint a PPC, majd a programmatic terület integrálásán a stratégiai média tervezésbe.

Feladatkörébe tartozott a digitális specialisták stratégiai szemléletének fejlesztése, a cégcsoport szintű, illetve ügyfeleknek szóló digital tréning csomag kialakításában való részvétel, az integrált média stratégiai gondolkodás alapjainak megteremtése.

Az elmúlt hét év során lehetősége volt a digitális világ széles spektrumának megismerésére a klasszikus display megoldásoktól kezdve a hirdetés kiszolgáláson át a SEO, a digitális attribúciós megoldások és programmatic területekig, támogatva a specialistákat e szolgáltatások „ügyfélbarát” kialakításában, a klasszikus médiamegoldásokkal való harmonizálásban.

Jelenleg az Omnicom Media Group stratégiai vezetője, ahol fő feladata az integrált stratégiai szemlélet megvalósítása és new business projektek vezetése.

Az IAB Hungary 2008 novemberében, a Magyar Reklámszövetség keretein belül létrejött szakmai szervezet, amely a nemzetközi Interactive Advertising Bureau (IAB) hazai képviselője, az IAB Europe tagja. A jelenleg több mint 100 taggal rendelkező szervezetben ügynökségek, kiadók, kutatócégek, hirdetők és egyéb, a digitális hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltató cégek képviseltetik magukat. A szövetségben számos szakmai munkacsoport tevékenykedik: adat, Adex, analitika, digitális videó, influencer, programmatic és standardizálás munkacsoport is.

Az IAB Hungary célja az online, interaktív, digitális marketing- és reklámeszközök és megoldások ismertségének, használatának és elfogadottságának növelése, a digitális marketingkommunikációs iparág fejlesztése, a digitális média további erősítése, szakmai érdekképviselet és érdekérvényesítés hazai és nemzetközi fórumokon, üzleti, társadalmi és kormányzati szervezetekben, valamint az iparági „közös hang” megteremtése, illetve a piaci szereplők, szakmai szervezetek, szakmai sajtó, szakhatóságok számára történő folyamatos, hiteles kommunikáció.

További médiás hírek találhatók a Media1.hu-n!

Szóljon hozzá!