
Digitális marketing témájú szakdolgozatokat díjaz az IAB
Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
Az IAB Hungary ismét meghirdette pályázatát, melynek keretében a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Néz Katát választotta az IAB tagsága a leköszönő elnökségi tag Yasar Umut helyére.
A változást az indokolja, hogy Fináczy Dóra, a korábbi ügyvezető szülési szabadságra megy.
Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Bognár Verát választotta az IAB tagsága a leköszönő Sólyom Balázs helyére.
A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.
Fináczy Dóra váltja Máth Andrást a médiavállalatokat, hirdetőket, technológiai- és kutatócégeket, és az online hirdetési piacon tevékenykedő egyéb cégeket összefogó IAB Hungary, a digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetének ügyvezetői pozíciójában.
Folyamatosan bővül a kiadókat, hirdetőket, technológiai- és kutatócégeket, továbbá egyéb, az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltatókat összefogó IAB Hungary, mely nemrég újabb szintet ugrott meg.
Immáron 86 tagvállalatot számlál a magyar digitális szakmai szervezet.
A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.
Bemutatták az Adexpect 2019 kutatás eredményeit, amiből kiderül, mire számítanak a magyar digitális reklámpiac szereplői, köztük a médiacégek.
Copyright © 2019-2021 All rights reserved / Minden jog fenntartva.
v 1.92.2021.03.24.1707
Az oldal reCAPTCHA-t használ. Adatvédelmi elvek és használati feltételek szerint.