fbpx

iab hungary

IAB Hungary

Tisztújítást tartott az IAB Hungary

Rendkívüli elnökségi tisztújítás keretében Néz Katát választotta az IAB tagsága a leköszönő elnökségi tag Yasar Umut helyére.

médiatorta 2019 és 2020 prognózis

Brutális visszaesésre számít 2020-ra a koronavírus miatt a Magyar Reklámszövetség

A Magyar Reklámszövetség és társszervezetei közzétették a 2019-es magyar reklámtorta adatait és azt, hogy mire lehet számítani 2020-ban. A tavalyi dinamikus növekedés után 38 százalékos visszaesést várnak a média- és kommunikációs piacon, ami azonnali kormányzati intézkedéseket igényel. A most közzétett 2019-es reklámtorta kutatásban tavaly is az online reklámpiac hasította ki a legnagyobb szeletet, megint maga mögé utasítva a televíziós szektort. Íme a számok részletesen és a kapcsolódó nyilatkozatok.

Máth András, DKT

Távozik Máth András, az IAB Hungary ügyvezetője, meg is van az utódja

Fináczy Dóra váltja Máth Andrást a médiavállalatokat, hirdetőket, technológiai- és kutatócégeket, és az online hirdetési piacon tevékenykedő egyéb cégeket összefogó IAB Hungary, a digitális reklámpiac legnagyobb szakmai szervezetének ügyvezetői pozíciójában.

Sopov István, az IAB Hungary elnöke

Szintet lépett az IAB Hungary

Folyamatosan bővül a kiadókat, hirdetőket, technológiai- és kutatócégeket, továbbá egyéb, az online hirdetési piacon tevékenykedő szolgáltatókat összefogó IAB Hungary, mely nemrég újabb szintet ugrott meg.

közterületi reklámpiac, ooh, közterület

Reklámtorta 2018: Lassult a magyar reklámpiac növekedése

A közterületi plakátpiac produkálta a legnagyobb növekedést a magyar reklámszektoron belül, de szépen növekedett az internet is. A tévés reklámtortán viszont nagyon érződik, hogy az állami költés stagnált.